Gå til innhold

At gutter kan være så drittsekker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjentar meg selv jeg!

Sier du det samme om jenter som er så dumme at de går alene hjem fra byen og blir voldtatt også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Siterer Alive: Jeg tror ikke gutta ser på disse mer eller mindre løsslupne jentene som perfekte kone-emner...

Hvorfor er det bare jentene som er løsslupne? :o

Tror nok kanskje du har en litt gammeldags syn på dette ja....

:wink: De som går ut på byen , finner seg en ONS , er ikke alltid ute etter det perfekte "kone-emne" som du sier, men man vet jo aldri kan jo være man finner den perfekte slik og. Jeg kjenner mange som har møtt hverandre sånn jeg og jeg tror det er riktig det Donpedro sier at dette er ikke akkurat normal oppførsel

Skrevet

Sier du det samme om jenter som er så dumme at de går alene hjem fra byen og blir voldtatt også?

Alldeles ikke!!!

Alt er ikke svart hvitt, mannen er en dust, men det er ikke alltid det er så dumt å reflektere litt over sine egne handlinger...

Jeg syns ikke menn som desperat søker etter onspå byen er det perfekte manne-emnet heller jeg!

Det hele er litt patetisk :roll:

Jeg er for all dell ikke snerpete, og syns det er spennende med tilfeldig sex, men en får stå for det man gjør!

Åt hun måtte gå hjem etterpå var vel egentlig ikke så ille, det var vel for å få sex at hun i utgangspunktet var der? Ja, han kunne sendt henne hjem på en litt mer skånsom måte, men det er ingen garanti for å bli behandlet godt, når en blir med en ukjent hjem...

Skrevet
Jeg tror ikke gutta ser på disse mer eller mindre løsslupne jentene som perfekte kone-emner...

Jeg syns i hvertfall ikke det lyser respekt av slik væremåte.

(selv om jeg kanskje fantaserer om det innimellom :oops: )

Jeg tror ikke jeg ønsker meg en mann som dømmer kvinner som "kone-emner" eller ikke, basert på om de har hatt ons eller ikke.... :o

Og ja, for min del virker du nå ganske gammeldags og fordømmende!!

Og dessuten, disse gutta er jo ikke det spøtt mer respektable i så tilfelle, de er jo faktisk akkurat like løsslupne!!! Men det er kanskje ok når det gjelder mannfolk?? I såtilfelle ER du gammeldags!!

Skrevet

Må bare si at alle de gangene jeg har vært med en og annen hjem, har GIFTEMÅL ikke vært i mine tanker. Ikke engang forelskelse. Har hatt ganske mange partnere, og er muligens et dårlig kone-emne. Heldigvis synes ikke min samboer det samme. Vi møttes ikke på ons, men han var i min omgangskrets og visste godt hva slags løssluppenheter jeg drev med. Og nå har vi vært sammen i 6 år.

Skrevet

Forresten; hva er definisjonen på et godt kone-emne? Er det ikke bra at en kone er glad i sex? :ler:

Skrevet
men en får stå for det man gjør!

Åt hun måtte gå hjem etterpå var vel egentlig ikke så ille, det var vel for å få sex at hun i utgangspunktet var der? Ja, han kunne sendt henne hjem på en litt mer skånsom måte, men det er ingen garanti for å bli behandlet godt, når en blir med en ukjent hjem...

Hun har da stått for det hun har gjort også? har hun ikke? Hun ønsket bare en bedre avslutning, og blei fortvilt/forbanna over en avslutning som ikke er "vanlig" iflg de av oss som har hatt endel ons.

Hun syntes vel heller ikke at det var ille å måtte dra hjem, men måten det blei gjort/sagt på.

Man har ingen garanti nei, men man kan vel tørre å regne med normal oppførsel, og også ha lov til å bli alt fra frustrert til lei seg og sint når man møter på oppførsel man synes er dårlig og som man faktisk ikke forventet seg.

Skrevet
Må bare si at alle de gangene jeg har vært med en og annen hjem, har GIFTEMÅL ikke vært i mine tanker. Ikke engang forelskelse. Har hatt ganske mange partnere, og er muligens et dårlig kone-emne. Heldigvis synes ikke min samboer det samme. Vi møttes ikke på ons, men han var i min omgangskrets og visste godt hva slags løssluppenheter jeg drev med. Og nå har vi vært sammen i 6 år.

Nå må du ikke ta dette personlig DP... Vi skulle da klare å holde denne diskusjonen saklig...?

Så er jeg gammeldags da, kanskje prippen også, for jeg syns ikke det virker lekkert med jenter og gutter som har en ny sex-partner hver helg.

Trodde faktisk ikke jeg skulle bli angrepet på denne måten for min mening...

Liker det egentlig ikke, så jeg hopper av nå...kall meg gjerne svak

:wink:

Skrevet

Sorry, mente ikke å dra det inn på personlig plan. Ville bare vise deg at å gifte seg kanskje ikke er hensikten med ons, og at dette med kone var litt på sidesporet.

Har ikke kalt deg hverken gammeldags eller prippen.

Trodde faktisk ikke jeg skulle bli angrepet på denne måten for min mening...  

Liker det egentlig ikke, så jeg hopper av nå...kall meg gjerne svak

Har ALDRI kalt noen svak her på KG.

Mulig du mener hun fortjente det hun fikk fordi hun var løsaktig og tøsete. Imidlertid vet du ikke hav du snakker om da du ikke har gjort det selv.Jeg med en god del erfaring sier at slik oppførsel er ikke vanlig, hun har grunn til å bli paff og vonbråten (alkohol hemmer ikke akkurat følelser). Flyfiller har også følelser.

Skrevet

:hoho:

Flyfiller...

For et latterlig ord i grunn :ler:

Og ikke minst kvinnenedverdigende :x

Skrevet
:hoho:  

Flyfiller...

For et latterlig ord i grunn  :ler:  

Og ikke minst kvinnenedverdigende  :x

Viktig med synonymkunnskap...

Mente forresten med dette å være generell, ikke å kalle anonym nå for alle disse mindre tirivelige ordene. Hun har jo selv sagt at dette ikke er vanlig oippførsel fra hennes side.

Skrevet

Jepp, Donpedro, den tok jeg da. Var ordet i seg selv jeg nå kommenterte :wink:

Skrevet
Jepp, Donpedro, den tok jeg da. Var ordet i seg selv jeg nå kommenterte  :wink:

Skjønte det. Men det er alltid noen som misforstår...

Skrevet

Verden er et underlig sted som forandrer seg sakte - trodde liksom at kommunikasjonen mellom kvinner og menn var blitt bedre enn før, og mindre fordomsfull...

Her har du et kvinneoffer som blir dårlig behandla av en drittsekkmann.

Hva med å se sånn på det : Her har du ei jente som blir såra av en fyr som ikke vet hvordan han skal oppføre seg på det området som mennesker kommuniserer mest intimt. Hvem er det værst for egentlig ?

HAN selvfølgelig, for han kan da umulig fungere noe overvettes bra ellers i livet heller. Hun derimot reagerer som om hun levde på 1800-tallet: Med å føle seg brukt og billig. HUN er ikke det, hun er bare såret. Og det er ikke noe rart.

Skulle ønske vi kunne begynne med å rive ned noen av forestillingene om menn som drittsekker, og kvinner som ofre.

Kvinner har mye å lære bort til forvirrete menn som kommuniserer dårlig, egentlig . Med å være ærlige og føle det vi føler-så kanskje menn kommer etter engang i framtida.......

Skrevet

øøøøøøøy

det er vel en litt drøy sammenligning vel

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting er å ha sex sammen, en annen ting er å sove sammen. Det siste kan være vanskelig når man egentlig ikke kjenner hverandre og man er vandt med å sove alene i sengen. Jeg synes derfor det er helt greit å kaste ut gjesten etter ca en halvtime.

Skrevet

Dette beviser hvor lite mange gutter vet om jenter... for jenter er ofte sex litt mer enn å tømme seg... og dette handler ikke om sex'en heller slik jeg ser det... men om hvordan han fikk henne til å føle seg etterpå... og det er her drittsekk stemplet kommer inn!!!!

Fyssjom fyyyyyyyy :fy: sint blir jeg når jeg leser slik :evil:

:yy: Northy :yy:

Gjest Månebarn
Skrevet

Nå ble det mye "ååå staaakar deg, han er såå slemm" på deg, tid for at noen er litt ærlige!

Når du blir med mannen hjem for å ha sex kan du faktisk ikke regne med at han ser på deg som noe annet enn ei som ble med ham hjem for å ha sex. Når sexen var ferdig var også du ferdig. Ikke kom nå og si at du ikke visste at det var sånn det var, det blir litt for dumt og usaklig. Jeg hadde mye mer skjønt deg hvis det faktisk var en mann som hadde gitt deg forventninger til noe mer, sa han var glad i deg å så hadde kasta deg ut, men mannen var jo ikke noe annet enn ærlig her.

Hvis du føler deg skitten er det egentlig ditt problem ikke hans.. d var ditt eget valg å bli med han hjem.... :roll: kanskje du burde tenkt på det her før du hoppa til køys?

Skrevet
Nå ble det mye "ååå staaakar deg, han er såå slemm" på deg, tid for at noen er litt ærlige!

Når du blir med mannen hjem for å ha sex kan du faktisk ikke regne med at han ser på deg som noe annet enn ei som ble med ham hjem for å ha sex. Når sexen var ferdig var også du ferdig. Ikke kom nå og si at du ikke visste at det var sånn det var, det blir litt for dumt og usaklig. Jeg hadde mye mer skjønt deg hvis det faktisk var en mann som hadde gitt deg forventninger til noe mer, sa han var glad i deg å så hadde kasta deg ut, men mannen var jo ikke noe annet enn ærlig her.  

Hvis du føler deg skitten er det egentlig ditt problem ikke hans.. d var ditt eget valg å bli med han hjem....  :roll: kanskje du burde tenkt på det her før du hoppa til køys?

jeg skjønner ikke at du gidder å prøve en gang, Månebarn. :o :klaske::murvegg:

hun som skrev dette innlegget ble jo så klart såret da kisen bare kastet henne ut! det han kisen gjorde er jo like dumt som å kjøpe seg et nytt klesplagg, og kaste det i rennestenen like utenfor butikken... get my point?

LITT psyko det da...

Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg tror ikke gutta ser på disse mer eller mindre løsslupne jentene som perfekte kone-emner...

Jeg syns i hvertfall ikke det lyser respekt av slik væremåte.

(selv om jeg kanskje fantaserer om det innimellom :oops: )

Bare fantaser videre du Alive..

d handler ofte om å stay Alive eller at respekten for deg skal stay alive...... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...