Gå til innhold

At gutter kan være så drittsekker..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er klar over at jeg aldri burde blitt med ham hjem første kvelden, men var litt berusea, ikke det at der er noen god unnskyldning.. :oops:  

Men det jeg angre mest på er at jeg hadde sex uten kondom og, er livredd at jeg skal ha blitt gravid, skal ha mensen i dag eller i morra..

bRUKER DU IKKE P-PILLER HELLER?????? :o :o :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg er fullt klar over at jeg har tabba meg ut, gjort noe jævlig dumt for å si det rett ut. Nei, jeg bruker ikke p-piller, for jeg har nesten aldri hatt sex utenom forhold tidligere. Og de få gangene har jeg brukt kondom.

Og jeg er livredd. Hvis jeg er gravid vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Og jeg kan godt forstå at folk rister på hodet av meg nå..

Skrevet
Jeg er fullt klar over at jeg har tabba meg ut, gjort noe jævlig dumt for å si det rett ut. Nei, jeg bruker ikke p-piller, for jeg har nesten aldri hatt sex utenom forhold tidligere. Og de få gangene har jeg brukt kondom.

Og jeg er livredd. Hvis jeg er gravid vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Og jeg kan godt forstå at folk rister på hodet av meg nå..

Hvorfor tok du ikke angrepiller, da.....?

Fordømmer ikke ons, har hatt plenty selv. Med kondom.

Skrevet

Løp og kjøp angrepille, er det ikke inntil 72 timer etter de kan tas? Holder det?

Ring legen din ivertfall, kanskje han kan fikse noe overdose p-piller eller noe. Det er bedre enn å sitte der i uke 11 og lure på om du er klar for å bli mamma..

Skrevet

Som man reder, ligger man. Og i dette tilfellet - bokstavelig! Man har ikke rett til å forvente noe som helst av en ONS. Respekt er noe man får etter hvert. En fremmed du velger å ha sex med, skylder deg ingenting. Urettferdig og slemt, men sant.

Gjest Anonymous
Skrevet

BLE DU GRAVID eller kom mensen???????????

Han oppførte seg som en dritt etterpå JA, men jammen oppførte dere dere ikke like forbanna dumt begge to.. Så uansvarlig altså i dagens opplyste samfunn...

Hjelpe megen... :o

Skrevet

Hva forventer du egentlig?

Man kan i hvertfall ikke forvente mer enn man legger opp til selv, å forvente respekt er vel å ta litt hardt i...

Kanskje normal oppførsel ja...mulig....

Jeg tror grunnen til åt du ble så lei deg er at du egentlig vet selv at du ikke kunne forvente deg noe annet :blunke:

Ikke kondom??

P-piller er en ting...hva med kjønnsykdommer???

Trodde folk var mer opplyst enn som så nå jeg :o :o :o

Ønsker egentlig ikke å virke fordømmende....er jeg gammeldags?

Skrevet

Tåpelig å ha ons uten noen form for beskyttelse! (men har hatt ons uten kondom selv, så jeg slår ikke så hardt!)

Skjønner absolutt at du ble sjokkert over "hjem-sendelsen" jeg!! Har hatt en god del ons selv, og dersom en av dem hadde kommet med "nå kan du dra hjem!" etter akten... vettu, da hadde jeg jaggu blitt leeeeeeeeenge!! bare på rein pur faanskap!!

Flere påstår at respekt ikke er noe man får før senere, men har dere ikke en bitteliten smule respekt for andre medmennesker? Ikke før dere kjenenr dem? Så dere eier ikke respekt for ukjente mennesker? :o Jeg lar meg stadig sjokkere gitt!! :o

Jeg har nemlig respekt for andre folk, selv de jeg ikke kjenner, inntil jeg finner ut at det er en feil. Jeg har f.eks respekt for de fleste her inne, selv om jeg ikke kjenner dere. Men jeg har ikke respekt for de her inne som ikke har respekt for andre, eller ikke vet å oppføre seg nogenlunde medmenneskelig! Men jeg har respekt frem til vedkommende viser sider som gjør at jeg mister respekten!!

Slik har jeg det også med ukjente mennesker jeg treffer irl, og jeg har derfor alltid hatt respekt for min ons, til det er bevist at fyren er totalt dust og ikke fortjener min respekt. En slik handling som "anonym nå" var utsatt for, ville fått meg til å miste respekten.

Selv om man har ons, så kan man oppføre seg som ett medmenneske. Jeg har selv hatt flere, både hos ham og hos meg, og vi har aldri hatt problemer med verken avskjeden eller de gangene det ble frokost morgenen etter, nettopp fordi vi har visst at dette er ett ons, og forholdt oss til hverandre etter det. Og snakket om det når det har føltes nødvendig. (først altså!) :wink:

Håper du ikke er verken gravid eller smittet med kjønnssykdom ihvertfall, og at du lærer deg å ta igjen når folk behandler deg dårlig! Og det er hva DU synes er dårlig behandling som teller for DEG!!

Skrevet

Må bare legge til at jeg aldri er blitt sendt hjem på den måten etter en ons, så jeg synes IKKE at det er noe man bør regne med og å ikke ta seg nær av. Klart det er ydmykende og flaut!!

*mye erfaring...*

Skrevet

Da er det nok mulig jeg er gammeldags...

Ville aldri med respekt for meg selv blitt med en tilfeldig hjem...

Det må være litt mer inni bildet, har hatt ons, men de har jeg kjent fra før :roll:

Mener fortsatt at som man reder ligger man!

Jeg eier generell respekt for andre ukjente mennesker, men forventer ikke noe mer enn hva jeg gjør meg fortjent til selv.

Hadde aldri oppført meg på den måten mot et annet menneske selv, men det er fordi jeg er grundig opplært til ikke å såre andre mennesker med vilje. Men hva jeg gjør, og hva jeg forventer at andre skal gjøre er to vidt forskjellige ting...

Skrevet
Da er det nok mulig jeg er gammeldags...  

Ville aldri med respekt for meg selv blitt med en tilfeldig hjem...

Greit nok, men det er det faktisk mange som gjør... Har aldri hørt om noen av mine mer eller mindre løsslupne venner som har blitt kastet ut på denne måten. Ergo synes jeg ikke det er noe man må regne med.

Skrevet

Jeg kjenner heller ingen som har opplevd lignende.

Ufølsomt av fyren, ikke tvil om det.

Kanskje du bare skulle sagt: jammen det passer fint for jeg vil sove jeg og - og så lagt deg ned og lukket øynene :ler:

Får håpe du unngår noe lignende i fremtiden. Prøv å glemme det som har skjedd, glemme er sikkert vanskelig, men du kan prøve å la være å tenke på det og ikke la det påvirke den personen du er.

Skrevet

Jeg tror ikke gutta ser på disse mer eller mindre løsslupne jentene som perfekte kone-emner...

Jeg syns i hvertfall ikke det lyser respekt av slik væremåte.

(selv om jeg kanskje fantaserer om det innimellom :oops: )

Skrevet

Men hun sa da ingenting om et ønske om å være kone-emne, Alive.

Hvilken rett har han til å se ned på henne når han bedriver det samme selv?

Og han er da langt fra noe drømmetype denne fyren her.

Skrevet

Helt riktig det...

Jeg har heller ikke forsvart oppførselen hans, den er forkastelig!

Men, en bør kanskje se litt på hva man legger opp til selv også...

Som sagt tidligere, ønsker jeg ikke å være fordømmende, til det er jeg for lite perfekt selv.

Men jenter kan ikke bare snufse og si at gutta er slemme mot dem, når de faktisk er med på leken!!!

Skrevet

Tror ikke mange mennesker legger opp til en engangsnatt for så å bli sparket på gaten. En ting er å avslutte etter sex på en fin og grei måte. En annen ting er å bare si en skal sove, så står hun der, ustelt med følelsen av sæd rennende alle steder.

Selv om det er ons trenger man ikke være helt kald etterpå. Man kan godt fortsette å være et menneske istedetfor å trakke på den personen man har flørtet med hele kvelden.

Skrevet

Jeg synes det vitner om følelsesmessig avstumpenhet å kaste ut en man nettopp har hatt deilig sex med på denne måten.

Kanskje noen har vært stygg med gutten?

Skrevet

At hun står der, ustelt, med følelsen av sæd rennende alle steder, er det jo hun selv som har fått i stand.

En må begynne å ta litt ansvar for egne handlinger, ikke bare skylde på motparten.

Hun vil sannsynligvis ikke få noe unnskyldning fra ham, han er en dust...

Hva er så galt med å tenke seg om, så det ikke gjentar seg?

Skrevet

Som sagt Alive; dette er ikke vanlig hendelsesforløp. Da kan man heller ikke si hun har stelt det i stand selv, selv om hun har hatt sex; ei heller at hun har lagt opp til det.

Når jeg hadde ons var det da aldri i mine tanker at jeg skulle stå på gaten 3 min etter hans orgasme??!! Hvilket jeg heller aldri ble bedt om.

Skrevet
En må begynne å ta litt ansvar for egne handlinger, ikke bare skylde på motparten.

Hun vil sannsynligvis ikke få noe unnskyldning fra ham, han er en dust...    

Hva er så galt med å tenke seg om, så det ikke gjentar seg?

Gjentar meg selv jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...