Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurte på om noen har testet de forskjellige børstene til Everyday Minerals?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei til deg,

jeg bruker den som heter long handled kabuki og er superfornøyd, stor, myk og irriterer ikke. Og så har den et skikkelig skaft, har problemer med børster som bare er en børste så og si. Kan anbefales, neste gang jeg kjøper børster blir det derfra!

=)

Skrevet

har long hadled kabuki, flat top, consealerbrush, den skrå blushbrusen (som de ikke har nå) og minikabuki (som de heller ikke har nå). Til øynene har jeg Everyday Eye Shadow Brush.

Jeg er veldig fornlyd med børstene der i fra. Long handled brukte jeg mye før og likte denne godt, men den ga meg ikke den beste dekkevnen, så jeg gikk over til flat top. Denne dekker bedre. Longhadled har nå gått over til å brukes på bronser og innimellom blush. Den skrå blushbrushen er jeg veldig glad, lett å bruke og påfører fargen gjevnt og presist. Også fin til å jobbe med konturer. Minikabuki har jeg brukt mye til blush når jeg tar tuch ups...

Øyenskyggebørstene synes jeg ikke er så veldig gode til løse skygger, men til coastal scentspaletten mi er disse must. Eneste børstene jeg har prøvd som har virkelig har fungert med de skyggene :)

Med andre ord, til den prisen rocker de sokkene mine, så jeg bytter ikke ut disse med det første :)

Skrevet

Jeg har ganske mange av børstene derfra;

everyday eyeshadow brush - helt grei application børste...jeg bruker bare øyeskyggene fra EM (de er elsk), og "vanlige" børster klarer ikke holde produktet.

eye kabuki brush - denne liker jeg for påføring av base øyeskygge som går over hele lokket opp til øyebrynet. Den er litt for stor eller...jeg vet ikke, bare feil for detalje påføring.

eye blending brush - denne er helt grei, men ikke i nærheten av MAC 217 :P helt ok.

angled brow/liner brush - denne bruker jeg hver dag. Jeg har to, en til øyebryna og en til eyelineren min, og børsten er syltynn så man har full kontroll.

eye kabuki junior - veldig grei for innerste øyekrok, ytre v og under øyet når jeg lager en smoky eye.

everyday eye smudge brush - bruker denne også til smoky eyes, og hvis jeg har eyeliner som jeg bare vil smudge litt...jeg liker denne veldig godt, jeg får bare ikke brukt den så mye.

dome blending eye brush - denne er enda bedre enn den "vanlige" blending børsten, men denne holder heller ikke mål i forhold til 217.

flat top brush - god foundation børste hvis man vil ha fullt dekke fra foundation, men for meg blir det litt for mye...

mini flat top brush - mini versjonen, morsomt nok :P denne liker jeg faktisk bedre enn den store, for av en eller annen grunn blir ikke resultatet helt det samme.

long handled kabuki - brukes hver dag, sammen med EM foundation. Hadde ikke klart meg uten :-)

mini kabuki brush - samme som over, bare at jeg bruker denne når jeg reiser.

angled blush brush - brukes også hver dag, sammen med EM foundation. Blir ofte sammenlignet med MACs sin angled blush brush (husker ikke nummeret), men den fra EM er mye bedre.

oval concealer brush - fullstendig bortkasta som concealer børste, så jeg bruker den bare som en til øyeskygge børste - den er egentlig helt lik den vanlige øyeskygge børsten, bare at denne er litt lengre i håra.

Jeg liker veldig godt børstene derfra, og med tanke på prisen er de uslåelige :-)

Skrevet

Takk for utfyllende svar :) Da trur jeg at jeg må ta meg en tur innom nettsiden til evereyday minerals ;)

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med mine børster fra EM, og er veldig enig i beskrivelsene fra de andre! Vil bare slenge på et lite tips; jeg bruker eye kabuki og eye kabuki junior også til EM-concealeren. Det blir jo det samme med pudderconcealer som med pudderfoundation, den må liksom "buffes" inn i huden og da er disse børstene supre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...