Gå til innhold

Strippestang som trening

tinywiny

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at strippestang som trening er veldig trendy om dagen!

Syntes jo at det virker som en artig treningsmåte, og vurderer (til min kjæres fryd og begeistring) å gå til innkjøp av en sånn som man smeller opp i stua, med video til.

Så de jentene på X-Factor her for en stund siden, de var jo utrolig sterke!

Noen som har erfaring med denne treningsformen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på kurs igjen i går etter over ett års pause, det er kjempegøy og veldig god trening! :jepp:

Kjenner jeg har gangsperr allerede i rygg, lår og skuldre, det er veldig bra for styrke i overkroppen, for man må jo holde seg oppe litt på samme måten som i klatring.

Jeg ville anbefalt å ta noen timer hvis du har mulighet til det, en del av triksene er mye vanskeligere enn det ser ut, og da er det bra å ha en instruktør til å hjelpe. Men man kan sikkert lære seg mye på egenhånd med tålmodighet og øving også. :)

Hva slags stang har du tenkt å kjøpe, har du link? Tenker at det er viktig at den er stabil og skrudd godt fast. Den må vel uansett festes i både tak og gulv, så jeg kan ikke ha det her jeg bor, men det hadde vært kjempegøy å ha en stang hjemme også :).

Endret av Dansepiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte egentlig litt på denne her de har kurs også, så tror jeg man får rabatt på stanga når kurset er ferdig! Har sett på flere fra Engelske sider, men er litt redd for at jeg plutselig får en som ikke tåler at man slenger seg i den! haha det er litt uheldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, jeg visste ikke at det fantes den type stenger en gang, genialt!

Jeg har desverre for liten plass og for mye skråtak til at jeg kan ha det her jeg bor nå. Men om, eller rettere sagt når jeg flytter til en større leilighet skal jeg definitivt ha, enten samboer er enig eller ikke :fnise: .

Jeg ville nok gått for den norske som du linket til, sikkert lettere å få hjelp fra butikken om det skulle være noe i etterkant, og om de har rabatt i tillegg er jo det supert :).

Endret av Dansepiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst å begynne med dette. Tar imot tips om kurs i Bergensområdet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst å begynne med dette. Tar imot tips om kurs i Bergensområdet =)

Disse er de eneste jeg vet om som har i Bergen. Ligger rett ved siden av Sats sentrum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg bestillte meg strippestang for 3 dager siden. Har gjort litt research på forum i norge og utlandet og om man skal ha en som man kan slenge seg i må man ha en som er stødigere enn f.eks kondomeriet. Den jeg kjøpte heter xpole og jeg betaler 1850 kr med frakt. Handlet den fra ebay.uk.

De er mye dyrere i Norge så tror jeg definitivt ville handlet i utlandet. Dessuten er det mye videoer man kan lære av på youtube:=)

Skal bli artig når den kommer å se om det virkelig strammer opp kroppen;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om steder som har kursd i oslo?

hvis du ser på det jeg skrev ovenfor ang hvor man får kjøpt det, så er det link til et sted hvor man kan gå kus, det er samme folka som selger og har kursene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om det skulle gå slik som det ofte går når man har kjøpt treningsmaskin av noe slag, og ikke orker/gidder bruke den mere etter en stund: heng stanga på tvers mellom to vegger -

da får man nemlig plass til myye mere tøy som kan henges over denne,enn på et vanlig "trimsykkeltørkestativ". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...