Gå til innhold

Tips til takkekort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi giftet oss 7.september i fjor, og hadde en fantastisk dag vi aldri kommer til å glemme. Vi hadde ikke noe stort selskap etter kirken, samlet bare den nærmeste familien, men fikk alikvel veldig mange gaver. Noe vi ikke hadde regnet med siden vi ikke holdt stort selskap.

Uansett; vi ville gjerne gi dem litt ekstra i takkekortet, og sendte med en liten CD med over 100 bilder fra vielsen med musikk (musikken var solistens sang i fra kirken). CD'en var kjempeliten, med farga cover, de har den sikkert på butikker type www.komplett.no kan jeg tenke meg. Ikke var de så dyre heller..... men noe alle sa de satt stor pris på, hvertfall.

Om noen er mer intr. i å vite om priser/butikker er det bare og si i fra, men mannen min sover nå så det får jeg evt. ta i morgen!

Kos dere masse!

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

Var et litt kult tips om en vil gjøre noe annerledes - så jeg bringer det opp på listen på forumet jeg...

Gjest Gjestulf
Skrevet

God ide! Vi hadde tenkt å legge ved et bilde av oss sammen med hver enkelt gjest i takkekortet, men kanskje det blir en hel CD nå? :) Hvor mye kostet dette ca. per pers dere sendte ut til?

Gjest gjest1
Skrevet

Kult!! Eg lurer også på prisar og slikt... :)

Skrevet

En sånn liten cd koster kr 42, ser det ut til.

Link.

Det kan jo bli litt mye. Men det er en god ide. Muligens billigere andre steder, særlig hvis man kjøper store kvanta.

Mulig man kan bruke slike som dette fra Komplett.no, men det er ikke bilder så jeg ser ikke helt akkurat hva det er. Da får man 100 for 995 kr. Muligens litt mange, og litt stor utgift, men da koster hvert "business card" under 10 kr.

Catzy

Skrevet

Er vel bare til å kjøpe cder i butikken - koster jo under 5 kroner stykk om du er heldig. I tillegg kan du kjøpe utstyr til å lage egne etikketter til cden - der kan en jo skrive "takkekortet" - og printe det ut på pcen...

Trenger jo slettes ikke bli dyrt da...

Skrevet

Husker ikke prisen, dessverre... men at det ble en suksess var helt sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...