Gjest ThatWoodcut Skrevet 21. mai 2010 #21 Skrevet 21. mai 2010 Jeg pleier å ha glattbarbert...eller, det blir jo litt stubber da, men jeg barberer meg annenhver dag. Sammen med resten av det som skal barberes Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe litt annet da, trekant eller noe sånt...
Gjest dureX Skrevet 21. mai 2010 #22 Skrevet 21. mai 2010 Dater aldri kvinner som ikke har hår under armene eller på leggene. Føler meg som en pedo ellers.
sophiaM Skrevet 21. mai 2010 #23 Skrevet 21. mai 2010 Dater aldri kvinner som ikke har hår under armene eller på leggene. Føler meg som en pedo ellers. Seriøst? du er den første jeg har hørt om som liker hår under armene og på leggene.. mulig du er en del år eldre enn meg men selv foretrekker jeg glattbarbert !
Gjest scorpius Skrevet 21. mai 2010 #24 Skrevet 21. mai 2010 Seriøst? du er den første jeg har hørt om som liker hår under armene og på leggene.. mulig du er en del år eldre enn meg men selv foretrekker jeg glattbarbert ! Må bare hive meg på og si at jeg er enig
Stor&Sterk Skrevet 21. mai 2010 #25 Skrevet 21. mai 2010 Jenter... og gutter... Barberer dere dere nedentil for tiden, eller er det mer hår som er "inn" for tiden? Er selv jente og lager en litt tykk stripe på venusberget. Lurer sånn seksuelt sett hva gutta syns er finest også. Syns du skal gå for det du liker og finner konfortabelt selv... Som mann syns jeg det er penest og mest praktisk å fjerne det meste hos meg selv.... hos kvinner syns jeg det er absolutt penest å være glattbarbert...og ikke minst mest praktisk.. og så er det mest følsomt hos ihvertfall min kone
Gjest birry93 Skrevet 15. august 2010 #26 Skrevet 15. august 2010 Jeg begynte å barbere meg for 2-3 år siden, og har fortsatt med det siden, synes det er behagelig.
Lillaa Skrevet 15. august 2010 #28 Skrevet 15. august 2010 Håper folk varierer men at de som regel har noe igjen. rett og slett fordi sex med er mye bedre enn uten. Håret har faktisk en funksjon. Må si meg enig i denne
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #29 Skrevet 15. august 2010 Jeg barberer vekk alt. Pga jeg liker det sånn og pga at kjæresten min fortrekker at jeg er glatt og ikke har masse hår der nede. Jeg skjønner han godt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #30 Skrevet 15. august 2010 Glattbarbert eller stripe er helt fint.
Gjest hun der Skrevet 15. august 2010 #31 Skrevet 15. august 2010 jeg har såpass sensitiv hud at jeg må gjøre minst mulig der nede - og jeg har virkelig prøvd alle råd. bruker en komibinasjon av høvel&maskin, slik at det blir kort og minst mulig. blir altså en liten trekant med ganske korte hår igjen. skulle jeg tatt alt hadde jeg jo sett enda verre ut enn meg litt igjen, men sånn generelt synes jeg ikke det er veldig pent med helt glattbarbert hverken på menn eller kvinner. jeg stemmer for normalt vedlikehold, men heller bort med alt enn ingenting - helt definitivt. samboeren liker minst mulig - men ikke alt borte. han har forøvrig aldri klagd uansett tilstand, så jeg vet ikke hvor mye han egentlig bryr seg når man først er uten klær....
Gjest asanti Skrevet 15. august 2010 #32 Skrevet 15. august 2010 Jeg vokser alt bort 1 gang i måneden. Synes det er greit. På menn foretrekker jeg trimming av hår eller at det er vokset glatt. Hater stubber. :S
mumfi Skrevet 15. august 2010 #33 Skrevet 15. august 2010 Vet ikke hva som er "in", men personlig er jeg mest komfortabel med å glattbarbere meg ! Enig her
NonJuan Skrevet 15. august 2010 #34 Skrevet 15. august 2010 Shaved shaved og atter shaved!! Jo mer man ser jo bedre er det!! Er det ikke sånn med alt?
Focklop Skrevet 15. august 2010 #35 Skrevet 15. august 2010 Glattbarbert liker ikke hår generelt, egentlig. Synes det er ekkelt. Men det er meg, mange foretrekker jo hår. ^^
m74 Skrevet 15. august 2010 #36 Skrevet 15. august 2010 For min del synes jeg det er nesten turn-off med helt glattbarbert. Det blir litt sånn pedo-preg som noen nevnte. JEg synes det kan være sexy med LITT hår under armene også. Kvinne - ikke jente liksom. Kanskje jeg er gammel?
Gjest Mann Skrevet 16. august 2010 #38 Skrevet 16. august 2010 Mest mulig hår i "areal" (sort) men kort ..... det tenner jeg på. Ikke noen liten trekant men ett stort bredt område. Det er digg og slikke en slik mus. Desverre er det til sjeldenhetene en finner slikt i dag. Haraldsen
Gjest Eurodice Skrevet 16. august 2010 #39 Skrevet 16. august 2010 Mest mulig hår i "areal" (sort) men kort ..... det tenner jeg på. Ikke noen liten trekant men ett stort bredt område. Det er digg og slikke en slik mus. Desverre er det til sjeldenhetene en finner slikt i dag. Haraldsen Det finnes damer som har det . Voksne mennesker skal ha hår, både kvinner og menn. Noe av det latterligste jeg ser på en mann, er at han er nærmest glattbarbert i kjønnsområdet, men har hår ellers på kroppen. Takke meg til frodig, men gjerne noe trimmet hårvekst.
Tinkerbell_ Skrevet 17. august 2010 #40 Skrevet 17. august 2010 Bryr meg ikke om hva som er "in", men hva jeg selv synes er mest komfortabelt. Som da er glattbarbert. Av en eller annen grunn føler jeg meg skitten hvis jeg har hår der nede..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå