Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jenter... og gutter... Barberer dere dere nedentil for tiden, eller er det mer hår som er "inn" for tiden? Er selv jente og lager en litt tykk stripe på venusberget. Lurer sånn seksuelt sett hva gutta syns er finest også.
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Det er visst inn med litt hår, ja, har jeg forstått. Det var visst noen mannfolk som fikk assosiasjoner med pedofili...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Det er visst inn med litt hår, ja, har jeg forstått. Det var visst noen mannfolk som fikk assosiasjoner med pedofili... Jeg har hørt at det er derfor menn ikke dater jenter med mindre bryster enn C kopp også. Fordi de assosierer det med pedofili.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Det blir nok mer hår og silikon i fremtiden.
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har hørt at det er derfor menn ikke dater jenter med mindre bryster enn C kopp også. Fordi de assosierer det med pedofili. man skal høre mye før øra detter av.
Sæzzy Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Begge deler. Litt variasjon... For min del i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 jeg tror det er in med det naturlige, men om det ser ut som en igjengrodd jungel kan man kanskje ordne litt. jeg er naturlig og mørk, men ikke kullsvart :gjeiper:
Gjest mann Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Hun har det meste intakt, kun trimmet litt rundt bikinikanten. Jeg har glattbarbert. Vi bryr oss egentlig ikke om hva som er in, vi har spurt hverandre om hva den andre liker, så da ble det slik.
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Håper folk varierer men at de som regel har noe igjen. rett og slett fordi sex med er mye bedre enn uten. Håret har faktisk en funksjon.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Vi bryr oss egentlig ikke om hva som er in, vi har spurt hverandre om hva den andre liker, så da ble det slik. Fornuftig, slik gjør vi det også.
Gjest azorpro Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Er no vel ikke nøye hva som er "inn" å ikke.. For min del så har jeg alt glattbarbert, er jo sommer, og liker ikke hvis det plutseli kommer fram en hårstuss her eller der.
Turteldur Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 Vet ikke hva som er "in", men personlig er jeg mest komfortabel med å glattbarbere meg !
Caramela Skrevet 20. mai 2010 #14 Skrevet 20. mai 2010 Varierer etter hvor skitten jeg føler meg Bryr meg forøvrig katta om hva som er "in" og ikke. Det jeg bryr meg om er hvordan jeg føler meg selv, med kjærestens preferanser i bakhodet
Gjest sardintroll Skrevet 21. mai 2010 #15 Skrevet 21. mai 2010 Jeg synes det er ålreit å "trimme" vekk litt, men barberer meg aldri helt glatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #16 Skrevet 21. mai 2010 Jeg barberer alt unntatt en pen (synes jeg) trekant på venusberget. Dette skjer omtrent annahver uke, siden jeg ikke gidder å stresse med sånt hver dag. (er med andre ord helt glatt på leppene 2 dager i mnd.. ) Har fjernet alt et par ganger, men føler meg ekstremt "naken" og ukomfortabel med det, så jeg tviler på at det skjer igjen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #17 Skrevet 21. mai 2010 Jeg vil tro det tryggeste er helt glattbarbert for jenger. Selv om noen foretrekker noe mindre og velstelt, og andre kanskje enda mer. Så tviler jeg noen ville hatt problemer med helt glattbarbert. Dette pga. kompiser jeg vet hater hår der nede, de syns alt slikt er skikkelig turn off. Selv foretrekker jeg helt glattbarbert eller en velstelt tynn stripe. Er egentlig ett fett. Greit med variasjon kanskje Og selv barberer jeg bare pungen, er så tynn at jeg hadde sett ut som en 10 åring hvis jeg hadde tatt alt.
Gjest yojo Skrevet 21. mai 2010 #18 Skrevet 21. mai 2010 Jeg pleier å ta alt, men jeg er ikke fanatisk, går noen dager mellom hver gang Mannen tar også alt, men jeg synes egentlig det er finest når det ikke er helt glatt. (Uten om pungen)
Hinata Skrevet 21. mai 2010 #19 Skrevet 21. mai 2010 Jeg pleier som regel å ha en trimmet trekant og glatt under.. Lar det vokse ut en del mellom hver gang jeg trimmer.. Har bare en lengde på trimmemaskinen min, og syns egentlig det blir litt for kort
kristian82 Skrevet 21. mai 2010 #20 Skrevet 21. mai 2010 Jenter... og gutter... Barberer dere dere nedentil for tiden, eller er det mer hår som er "inn" for tiden? Er selv jente og lager en litt tykk stripe på venusberget. Lurer sånn seksuelt sett hva gutta syns er finest også. Glatt eller stripe er fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå