Gjest gjest Skrevet 2. september 2013 #161 Del Skrevet 2. september 2013 Benytt dere av EØS regelen. Det innebærer utenlandsflytting for deg, men på lang sikt er det bedre for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #162 Del Skrevet 2. september 2013 Benytte seg av EØS-avtalen med en albaner? I think not. Er dere ikke klar over at de fleste (ja, det er nemlig ikke bare et fåtall) av albanere dere møter på ferie i Hellas, får både dere og de fleste andre jenter de møter, til å føle seg spesielle? Dere alle tror at denne albaneren ikke er som de andre, og at dere er så heldig. I ekstremt mange tilfeller er fyren bare ute etter å få være i Norge. De fleste synes det er kvalmt at jentene faller for dem, og gjerne har sex med dem uten at de engang er sammen (ennå). Men de vil gjerne ha seg i hytt og pine selv.. De er dobbeltmoralske! Og har de vært i Norge i den stunda som kreves for å få opphold, bør dere ikke bli sjokka over å bli dumpet, og så være vitne til at forloveden hans kommer til landet. Jeg kjenner til flere tilfeller der fyren har en forlovede i Albania, som gjerne dukker opp en uke etter at siste ferieflørt har reist. Hun blir der da en stund, før de helst slår seg til ro på et annet sted, så det ikke blir bråk med evt. andre jenter han også har kontakt med og som har stamferiested i Hellas. Når de er forlovet/har albansk kjæreste lager de gjerne felles Facebookkonto med forloveden, hvor de kun er venner med ikke-flørter. Fra Florian Hoti og Laura Melaj til f.eks LauFlor. Og selv om de kanskje ikke er forlovet ennå: Mange har flere Facebookkontoer, mange deler lite på profilen sin, mange har ikke Facebook engang. Hvorfor det, tror dere? Er det mulig å bli så naive? De fleste har en ikketilstedeværende selvfølelse.. Men stor tro på at fyren er fantastisk og virkelig forelsket, dèt har de! (Jeg har i flere sesonger jobbet på utesteder i Hellas, det var mange albanere blant de jeg jobbet sammen med (selv om en drøss av dem sier til jenter de treffer, at de er greske) Var der også utenfor sesong. Ble kjent med mange hyggelige folk! Men, et forhold til dem kunne jeg aldri tenkt meg. Kvinnesynet (når det kommer til den de ser på som konemateriale) og måten å bruke folk på osv. i dette med f.eks. opphold i "bedre" land er så inngrodd for mange). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LL Skrevet 2. september 2013 #163 Del Skrevet 2. september 2013 Vel vel... Var ikke albaner som drepte i det tilfelle, bare for å sette det på spissen. Man drar da ikke alle over en kam. Jeg er albaner selv! Albanere gjør alt for penger og lykke.De er jo kjent som de mest kriminelle se eks nokas ranet...De dreper for æret og penger det er det eneste som betyr noe for dem.Og hvis fyren er så stakarslig og blakk hvordan har han råd til å dra på ferie til helleas.Uff nei hold deg unna han eller flytt ditt nok av albaner mafia folk i NORGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LL Skrevet 2. september 2013 #164 Del Skrevet 2. september 2013 JA VI HAR NOKK AV UTLENDINGER HER I LANDT SOM SNYLTER PÅ OSS LA HAN VERE DER ELLER REIS TIL HAN..ER DET NOE VI IKKE VIL HA SÅ ER DET SÅNNE!! Og vi har nok av mennesker som burde lære seg å stave ordentlig. Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #165 Del Skrevet 2. september 2013 Quote: "Og hvis fyren er så stakarslig og blakk hvordan har han råd til å dra på ferie til helleas" Det er ikke snakk om albanere på ferie i Hellas. Det er snakk om menn derfra som kom til Hellas på 90-tallet eller senere, for å jobbe der og få det bedre enn i hjemlandet. Disse har gjerne green card, som gir de flere greske rettigheter. Mange har ikke green card, de jobber og oppholder seg ulovlig i Hellas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå