Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn for ikke så lenge siden, og har dermed en liten bulk nederst på magen. Ser ikke veldig stilig ut når jeg har på kjole ol. På lørdag skal jeg på en fest hvor jeg gjerne vil se smashing ut... Har prøvd hold in strømpebukse fra Pierre robert, men de er jo så trange at jeg må ha str. 44-48 når jeg vanligvis bruker maks 38 i klær. Også holder de ikke bra nok på magen syns jeg.

Noen andre strømpiser å anbefale? Eller kanskje Hold in truse eller noe sånt? En som det går an å bevege seg i vel og merke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex sine hold-in strømpebukser er veldig gode:)

Skrevet

Jeg fikk barn for ikke så lenge siden, og har dermed en liten bulk nederst på magen. Ser ikke veldig stilig ut når jeg har på kjole ol. På lørdag skal jeg på en fest hvor jeg gjerne vil se smashing ut... Har prøvd hold in strømpebukse fra Pierre robert, men de er jo så trange at jeg må ha str. 44-48 når jeg vanligvis bruker maks 38 i klær. Også holder de ikke bra nok på magen syns jeg.

Noen andre strømpiser å anbefale? Eller kanskje Hold in truse eller noe sånt? En som det går an å bevege seg i vel og merke...

Du burde prøve Spanx: http://www.spanx.com/family/index.jsp?categoryId=3010053&cp=2992555

Selv er jeg superfornøyd! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje litt sent svar i forhold til festen din, men en strømpebukse jeg elsker - og som har god hold in - er "Shape up" fra H&M ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...