Hapzen Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Heisann. Jeg har akkurat lest boken "Hard Asfalt" av Ida Halvorsen for andre gang og fant nettopp ut at det er laget en film av denne. Er det noen som har den eller vet hvor man kan prøve å få tak i den? Ellers, er det noen andre som har lest boken eller sett filmen? Jeg synes den er kjempebra =) Endret 19. mai 2010 av Hapzen
Lachesis Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg vet at den finnes på video. Jeg husker jeg lånte den på biblioteket for minst 10 år siden. Tror ikke den er gitt ut på dvd. Jeg har tittet etter den lenge, men no such luck. Frank Krog spilte en av hovedrollene og da han døde for en stund tilbake håpet jeg at de ville relansere filmen i hans minne, men ser ikke ut til at det har skjedd, nei. Om du skulle finne den så si gjerne i fra.
LillePetrine Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Åherre, jeg visste ikke den var kommet på film. Jeg husker jeg leste boken med store øyne...Rett før jeg leste "Men tankene mine får du aldri". Grim og ubehagelig, men viktig. Skulle likt å se filmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå