tullmus Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hei jenter, Jeg har alltid vært plaget av prikker på leggene (synes godt etter barbering). Kan kanskje virke som porer/"hull" der håra kommer fra? Ikke vet jeg, men syns det er forferdelig stygt når jeg attpåtil har bleike og spinkle legger. Frister derfor lite å gå med skjørt uten strømpebukse etter tights. Jeg trodde dette var det som kalles "inngrodde hår", og gikk til innkjøp av et produkt som skulle hjelpe: http://www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-InGrow-Go-125ml Ikke mange dagene etter bestillingen googlet jeg litt etter "inngrodde hår" og fant da ut at jeg har misforstått, det jeg har kan ikke være inngrodde hår (Han det vel? Har ikke "utoverkuler", prikkene går innover i leggen, de er små men mange, ikke betente. leggene kjennes altså glatte ut). Er det noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen av mine prikkete legger? Hva er dette? Er det noe som kan hjelpe mot dette? Forøvrig, hvis noen har problemer med inngrodde hår - send meg en mail (er ikke så altfor kjent med denne biten av kvinneguidens sider, men antar at det er en mailfunksjon her?), så kan du FÅ produktet (men fint om du betaler frakt). Dette er ikke noe jeg eller noen jeg kjenner har bruk for, så da er det bare tull å la den ligge, bedre at noen får brukt den! Den er så klart ikke åpnet.
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg tror du har inngrodde hår, allikevel. At du ikke prøver produktet helt ut, skader vel ikke, siden du først har kjøpt det. Kan jo hende det virker. Ellers er det lurt å scrubbe bena, og så kan du prøve med jojobaolje etterhvert for å holde huden fin.
Lykkelitenen Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 det høres ut som om det du beskiver er hårene og hårsekkene som synes gjennom huden Jeg er svært lys og har det samme. Når jeg var ung synes jeg det var flaut å vise bena, fordi jeg følte alle så det, noe som viste seg å ikke stemme... hårene og hårsekkene synes som prikker i huden. Hos meg er de mørke etter barbering og røde de første dagene etter voksing. Så når det har gått noen dager etter voks og det har roet seg, så syns det nesten ikke lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå