Lista Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hei! Skulle gjerne prøvd en ny fuktighetskrem til ansiktet, men usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Bruker per i dag Dermalogica - smoothing cream. Huden min er ganske normal, litt fet når jeg våkner om morgenen og kan bli litt feit i panna utover dagen. Kan også være litt tørr rundt og på nese. Ingen kviser, men litt svarte prikker på nesa. Noen som kjenner seg igjen og kan fortelle meg hvilken krem de bruker?
Gjest Gaby Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Smoothing cream kan nok være litt tung for hud som blir lett fet, prøv Active moist istedet! Endret 19. mai 2010 av Gaby
psawyer Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg blir også lett blank utover dagen, og anbefaler også active moist. Den er lett, men gir masse fukt.
Lista Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Har brukt activ moist før, men føler egentlig ikke at den fukter nok. Jeg tar gjerne i mot andre forslag som ikke er Dermalogica også
psawyer Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Har du tørr eller fuktfattig hud da? Hvis active moist ikke gir nok fukt, kan det jo kanskje hende du trenger fett. Hvis det er mer fukt du trenger, er Decleor Hydra Floral kanskje verdt å prøve. Den ga veldig mye fukt til meg iallefall.
Perledrøm Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har ganske lik hud som deg. Jeg bruker Dermalogica Active Moist og md formulations Moisture Defense Antioxidant .
Mijoia Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Jeg brukte Active moist før og var greit fornøyd, men nå har jeg gått over til Decleor hydra floral krem, og hydra floral emulsion. Bruker de litt om hverandre, men siden jeg har litt fet hud til tider liker jeg hydra floral emulsion bedre. Den er lettere, jeg blir mindre blank, men den gir bra med fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå