nyeher Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 jeg skal lage/ordne med bursdagen til min mamma. jeg kunne trengt noen tips til noen aktiviteter som kunne blitt gjort mellom middagen og kakene.. f.eks: spørrekonkurranse osv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Det spørs jo litt på hvor mange som skal komme? På mamma sin 50årsdag fikk vi en skikkelig utadvent og morsom kar i familien til å være "konferansier". Fortalte hva som kom til å skje, sang, fortalte vitser og styrte musikken. Noe av det som ble satt mest pris på fra mamma sin side var at mange hadde skrevet ned morsomme/fine historier om henne og lest dem opp litt ut på kvelden. Kanskje en ide å spørre de som kjenner henne best om de kunne tenke seg å fortelle litt? Eller generelt spørre om noen har noe de har lyst til å bidra med. Fremvisning av gamle bilder er også en slager. Gjerne med litt fakta om hva som skjedde i det og det årstallet etter hvert som bildene blir nyere, med musikk fra årene det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå