fruenge Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 jeg er ikk erveldig erfarne med å fjerne alt som er av hår nedentil. >Når jeg har gjort dette med høvel og skum har det etter kort tid klødd som søren. Nå er jeg nødt til å stille med ribvbet høne til en operasjon jeg skal ta hvos det vil bli sydd oppe på venus. Dette betyr at jeg gør fjerne alt hår og det må holde seg vekk en stund samtidsig som det ikke må klø. ikk ehelt dilig med sting, kløe og det er helt uaktuelt å høvle på flere uker. Så mitt spørsmål er hva bør jeg gjør og hvordan bør jeg gå frem-. Har tenkt tanken på å¨gå på en salong å få det vokset, men er veldig usikker.
Gjest navnelapp Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Voksing er det einaste som fungerer i ein slik situasjon. Då tek det nokre veker før håra er tilbake.
Konstantin Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Bestill hårfjerningskrem fra kondomeriet, å kjøp rsfu sin avkjølingskrem. Den fjerner kløe å røde prikker.
Lassie Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hårfjerningskrem klør iallfall ikke som barbering.
Konstantin Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Så skal du bruke krem etterpå smarten. rfsu har heldigvis kommet med masse fine produkter som hjelper mot kløe å røde prikker!
fruenge Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2010 tror jeg får manne meg opp og bestille en time til voksing
Konstantin Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Ps, det kan likevell være lurt å kjøpe sånn nedkjølende krem! Lett å få rød og sensitiv hud etter voksing!
LetThemEatCake Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Vaxning gör ont så in i helvete, men det är så värt det! Det är lent i flera veckor efteråt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå