Konstantin Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Meg å min snille samboer skal ha ett lite vennskapelig veddemål ang hvem som kommer vinne vm 2010! Han har allerede valgt spania, nå må jeg bare bestemme meg for ett lag! Valget mitt står mellom: Nederland, Argentina, Elfenbenskysten, Brasil og muligens Tyskland! Noen tips?
Gjest typish Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 (endret) har det samme med moren min, hun er totalt uviten og satset på tyskland(ikke dårlig) og jeg tok selvfølgelig spania! men jeg vil nok tro at i tilleg til spania så kommer nok nederland og argentina ganske langt. begge har en veldig bra tropp ville holdt en knapp på en av de hvis jeg ikke hadde heia på spania;) lykke til:) Endret 19. mai 2010 av typish
Konstantin Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Men begge de langene er litt for wildcard! Maradona er trener for Agrentina, noe som kan ødelegge veldig for dem. Tyskland har ikke Ballack, altså de mangler kapteinen sin. Nederland har gjort det bra i tidligere turneringer, men de har å gjort det veldig dårlig! Jeg har bestemt meg for Brasil! Har lest litt på nett osv, å de fleste anbefaler Brasil i år! Har litt lyst til å satse på Argentina, men de er kanskje litt for wild card, å jeg har ikke tro på Maradona som trener!
Gjest Skya Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Egentlig ikke så interessert i internasjonal fotball. Liker best å se når et av mine lag spiller. Men når det er store turneringer så prøver jeg å følge med litt. Har ikke så mye peiling på hvem som er best o.l. Men vet at Spania har et dugende lag + at jeg er veldig glad i landet, så da blir de min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå