anettma Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hva synest dere om Triana Iglesias som programleder i Paradise Hotel på TV3? Jeg synest personlig hun er helt elendig. Hun er forferdelig irriterende. Ofte må hun stoppe mitt i setningene for å puste. Hun puster også konstant med munnen. Hun stiller elendige spm. Men dama har jo stil. Ikke noe å si på det. Hva synest dere?
Grønt blad Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Synes ikke hun er så flink. Hun snakker også veldig fort...
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes hun er en irriterende programleder på et irriterende program, også kan jeg ikke helt skjønne at hun skal være så pen. (Det betyr jo selvfølgelig ikke at andre ikke burde ha andre meninger. )
Omega Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hun passer vel konseptet ganske bra. Nakenmodell og tungt tattovert, slik matcher hun jo både de mannlige og kvinnelige gjestene på hotellet. Men når sant skal sies har jeg alltid hatt sansen for Triana Iglesias. Synes hun fremstår som en sympatisk person, og av det lille vi får se av henne på Paradise Hotel gjør hun en bra figur. Kan ikke tenke meg noen mer egnet programleder for et slikt program (det er kanskje ikke et kompliment til Triana? ), men hun gir uansett programmet en bitteliten touch av verdighet, noe deltakerne selv overhodet ikke bidrar til Trianas rumpeballer er f.eks. de eneste rumpeballene vi ikke har sett, av alle de (rumpeballene/personene) som har opptrådt på hotellet.
Xiomara Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har et godt inntrykk av Triana, hun fremstår seriøs, sympatisk og jordnær. Som programleder er hun helt OK, jeg tipper det ikke er hun selv som har valgt hvilke spørsmål hun skal stille.
Gjest Huffsa Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 (endret) "Hun stiller elendige spørsmål" Tror du virkelig hun velger selv hva hun skal si i Paradise? Ser du ikke kortene hu har i hånden? Det er ikke hu som bestemmer det selv. Jeg syntes hun virker kjempesøt og ålreit, er en god programleder og passer paradise-rollen bra. Syntes hun har forferdelig stygge tatoveringer da.. Endret 19. mai 2010 av Huffsa
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Hun ser ut og oppfører seg som en typisk bimbo. Er egentlig alt jeg tenker om henne.
smalls Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det er så plagsomt når hun alltid sier A på slutten av et spørsmål "Hvorfor det a? hva synes du om det a?" Også lager hun alltid et sånt forførende/sexy blikk når hun prater Men heller Triana enn Linni Meister f.eks
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Syns ikke hun er ekstremt god som programleder. Tatt i betraktning at hun har god trening bak seg, helt siden midt i smørøyet gikk etter barne-tv i sin tid. Men det virker som hun har en fin personlighet. Og, jo. Hun er veldig, veldig pen. Nesten for pen.
Sol79 Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Syns ikke hun er ekstremt god som programleder. Tatt i betraktning at hun har god trening bak seg, helt siden midt i smørøyet gikk etter barne-tv i sin tid. Men det virker som hun har en fin personlighet. Og, jo. Hun er veldig, veldig pen. Nesten for pen. Seriøst? Mener du at man bør være ekstremt god fordi man var "programleder" i et barneprogram når man var 12-13 år? Jeg har sansen for Triana. Syns hun er fantastisk pen og gleder meg alltid til å se kjolene hennes. Store programlederprestasjoner forlanger jeg ikke i et konsept som PH.
anettma Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2010 "Hun stiller elendige spørsmål" Tror du virkelig hun velger selv hva hun skal si i Paradise? Ser du ikke kortene hu har i hånden? Det er ikke hu som bestemmer det selv. Jeg syntes hun virker kjempesøt og ålreit, er en god programleder og passer paradise-rollen bra. Syntes hun har forferdelig stygge tatoveringer da.. Det er ikke sikkert det er hun som velger hva hun skal si nei, men det er hun som stiller spørsmålene så jeg ser ikke at jeg har sagt at det er hun som har laget dem. Men uansett er det også hun som bestemmer mange av spørsmålene da deltakerene sier noe, og hun spør tilbake om det deltakeren sa. Men måten hun stiller spørsmålene på virker så anspent og prøver å gjøre det så "stilfult(?) som mulig". Hun stiller alltid spørsmål som ikke gir noe "nye" svar. "Hva føler du nå, var det uventet, blablabla".
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Herrigud som folk klager da,veldig rare ting å irritere seg over.Hun er ganske flink og ikke minst utrolig vakker.Hvem skulle dere hatt Noor?Linni meister?Aylar?Glad det ble Triana jeg.
Sæzzy Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Dårlig programleder. Søt jente, men har nå sett bedre. Når det er sagt så vet jeg ikke om andre som kunne gjort jobben bedre enn henne, i dette tragiske "kjendis-norge".
Jente_20 Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 Personlig syns jeg at triana ikke er så pen som alle skal ha det til, og ofte syns jeg kjolene er direkte fæle - men bra kropp har hun, og jeg liker tattosene og ;-P Som programleder - ikke bra, ikke bra, syns jeg da! Det virker så...falsk, kanskje? Unatulig.. Men har sett henne i andre progammer, i "vanlige" kule klær og utslått/"vanlig" hår, og der virker hun kul og som en artig jente!:-)
anettma Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2010 Herrigud som folk klager da,veldig rare ting å irritere seg over.Hun er ganske flink og ikke minst utrolig vakker.Hvem skulle dere hatt Noor?Linni meister?Aylar?Glad det ble Triana jeg. Like teit å klage på en diskusjon på TV forumet. Om du synest det er rart å irritere seg over en programleder, OK er alt jeg har å si. Det finst mange gode programledere som kunne gjort jobben mye bedre etter min mening uten å nevne noen spesielle navn.
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Like teit å klage på en diskusjon på TV forumet. Om du synest det er rart å irritere seg over en programleder, OK er alt jeg har å si. Det finst mange gode programledere som kunne gjort jobben mye bedre etter min mening uten å nevne noen spesielle navn. Som eks hvem da som hadde passet til paradise hotel.Hvor serriøst tar dere paradise hotel egentlig?Hun har kommet langt og er ikke en typisk bimbo modell.
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 Personlig syns jeg at triana ikke er så pen som alle skal ha det til, og ofte syns jeg kjolene er direkte fæle - men bra kropp har hun, og jeg liker tattosene og ;-P Som programleder - ikke bra, ikke bra, syns jeg da! Det virker så...falsk, kanskje? Unatulig.. Men har sett henne i andre progammer, i "vanlige" kule klær og utslått/"vanlig" hår, og der virker hun kul og som en artig jente!:-) Også her bestemmer ikke Triana hva hun skal ha på seg.Derimot Petter pilgard sin kjærste som er er hennes stylist..
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2010 #19 Skrevet 20. mai 2010 Herrigud som folk klager da,veldig rare ting å irritere seg over.Hun er ganske flink og ikke minst utrolig vakker.Hvem skulle dere hatt Noor?Linni meister?Aylar?Glad det ble Triana jeg. Aylar DET er pen dame det! Triana er vel en god nummer to. Forøvrig aner jeg ikke en dritt om dem som programledere. Midt i smørøyet (eller nitti snørrunger om du vil) er jeg for gammel til og PH er jeg for smart til.
Grønt blad Skrevet 20. mai 2010 #20 Skrevet 20. mai 2010 Selv om jeg ikke synes hun er så flink, så passer hun godt til Paradise hotel. Hun er pen, solbrun, søt og samtidig litt røff. Kommer ikke på noen som jeg synes hadde passet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå