Frøken Helene Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Har noen tips? Jeg har aloeveragelé, så tenker mer på en god(fet) krem/lotion som gir nok fukt etter sterk sol.
tinywiny Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 jeg bruker Dermalogica Ultrarich body creme, den er veldig god og fuktighetsgivende. Jeg har ekstremt tørr hud til tider, nesten atopisk og den er veldig fin og ganske fet.
Perledrøm Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er fan av Nivea After-Sun. Den lukter kjempegodt og roer ned rød og brent hud. Den gir godt med fukt og trekker fort inn. Faktisk den perfekte after-sun-kremen!
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Avene sin after sun! Selges på apoteket, og koster ikke mer enn en hundrings. Den kjøler og lindrer, og den føles faktisk ikke fet i det hele tatt, men trekker lett inn i huden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Jeg er fan av Nivea After-Sun. Den lukter kjempegodt og roer ned rød og brent hud. Den gir godt med fukt og trekker fort inn. Faktisk den perfekte after-sun-kremen! Kan jeg spørre deg om en ting? Hvis man ser på ingredienslista til NIvea After Sun er det mest ingredienser som legger seg utenpå (silikon, mineralolje osv). Ergo egentlig ikke gir fukt, man blir bare lurt til å tro det. I tillegg er det endel stoffer Grønn Hverdag advarer mot. Det som forvirrer meg er at hudpleiere legger ut om hvor viktig det er med gode produkter, men samtidig foreslår produkter som ingrediensmessig neppe kan være bra. Hva er grunnen til dette? Jeg blir litt forvirret!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Green People After Sun! Ganske ny og selges på Vita! Lukter godt, fukter skikkelig, bare naturlige ingredienser og avkjøler utrolig bra! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå