Gå til innhold

Rammemadras og Priser

koldbruna

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg rammemadrass 1.80*200.

Har sjekket pris og sett på mange nå.Har tenkt å sette av 10.000 til seng.

Har sett på skeidar,Bohus,Fagmøbler,møbelringen,IKEA osv.

Men finner ikke ut hvor jeg skal handle senga.

Noen som har noen råd?Anbefalinger om hvilket merke jeg bør kjøpe.

Er det noen senger jeg ikke bør kjøpe?Noen steder der jeg ikke bør handle seng i det hele tatt??

Håper noen har noen svar

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innimellom fører Bohus kampanjepriser på Jensen madrasser som er noe av det beste du kan få tak i. Ikke ta dette ille opp men når du skal ha en 1.80 x 2.00 seng så tror jeg 10. 000 er litt lite hvis du skal ha en bra seng som varer.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mae! Jeg har selv brent meg på å anskaffe en billigere løsning i etableringsfasen, noe som medførte mer frustrasjoner enn nattesøvn. Etter at noen år var gått, vel å merke.

Bruk heller noen kroner ekstra på kvalitet - tenk på alle de timene av livet som tilbringes i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Jensen-madrass som er 180 bred. Og den er fantastisk! Vi ga 15000 for den, da på salg faktisk.

Det er forskjell på fjærmadrass og fjærmadrass da, og det er denne forskjellen som vises på pris. De litt dyrere madrassene har pocketfjær-system. Dvs at hver enkelt fjær er sydd inn i en liten pose, noe som gjør at hver fjær reagerer på trykket fra kroppen uavhengig av fjærene omkring. Fjærene er små, sitter tett og gir mykere komfort enn de andre fjærtypene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi kjøpte rammemadrass fra "Brekke madrasser" for 6-7 år siden.

Det var kampanje og vi betalte litt over kr 7000,-

Madrassen er i dag "nedligget" og ikke spesiell god og vi vurderer sterkt å kjøpe ny seng.

Så vi angrer på kjøp av billig type, så jeg tror at å investere i en skikkelig madrass tjener en på i lengden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg i tvil.

Jeg har 10 000 til rådighet som jeg har tenkt og bruke.Har funnet ei på Skeidar til 9990.

Men siden mange her sier at det lønner seg og bruke litt mer.Hvor mye mer da??

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...