nomad Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hei:) jeg har sett på 2 støvsugere som har en 2-1 funksjon. jeg lurte derfor på om noen av dere der ute hadde erfaring med denne støvsugeren? har de en god funksjon, er det noe som er negativt med dem? støvsugeren kommer fra Bosch (BBHMOVE) http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/stovsuger/handstovsuger/BBHMOVE1/bosch-stovsuger og den andre jeg har sett på kommer fra Electrolux (ZB2821) http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/stovsuger/handstovsuger/ZB2821/electrolux-stovsuger. tusen takk på forhånd hvis dere vet noe om disse to
gullhjerte Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jeg har Electrolux Ergorapido, og er forsåvidt veldig fornøyd med feks fargen (rosa..), men for meg er det og blir det en håndstøvsuger i stor utgave.. Den har ikke fungert for meg som en vanlig støvsuger, da den ikke trekker godt opp i litt myke og hårete tepper, men den fungerer jo veldig greit som en støvsuger du bruker hvis det er noe du har sølt, som du vil støvsuge opp.. Altså sånn du vil bruke en håndstøvsuger, bare at den har langt skaft. Jeg er veldig glad jeg har en stor støvsuger i tillegg. Men jeg vet jo ikke hvilket bruk du planlegger den til? Tror forsåvidt min mening vil gjelde både bosch og electrolux, da konseptene er like. Men om du vil ha en tilleggs-støvsuger, eller har få tepper/kan suplere med en tørrmopp.. Så er Ergorapido veldig fin.
nomad Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg trenger en støvsuger som kan ta hår og støv:) har et teppe som er "langhåret" og katt så jeg trenger en støvsuger som kan ta hovedsakelig støv og hår likte støvsugeren fordi den var liten og enkel og oppbevare:) jeg har laminat gulv, så jeg trenger bare noe som tar det verste av støv og smuss, resten får jeg jo takk med en mopp:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Har selv en Nilfisk 2i1 som en ekstra støvsuger. Mye billigere enn Elektolux sin. Samme sugeevne, men uten lys eller speil som Elektrolux har. Vil på ingen måte anbefale en 2i1 støvsuger som eneste støvsuger. Den kan ikke brukes på møbler eller langhårete tepper. Har et korthåret teppe selv og der går det greit med min, men ikke mer. Egner seg best på glatte flater. Støtter innlegget før mitt.
Gjest navnelapp Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Eg har også Ergorapido, og ei leiligheit på 110 kvm. Eg kan berre drømme om å støvsuge heile leiligheita med den, så eg må kjøpe ein ny i tillegg. Hadde eg vore deg hadde eg kjøpt ein med ledning og større sugekapasitet. Eg må tømme den kvar gong eg har brukt den. Kjedeleg.
nomad Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2010 å ja, det er såpass om å gjøre ja. hmm, etter det dere sier tror jeg ikke at jeg tar den støvsugeren da nei. trenger en jeg kan stole på!:D så om dere har en støvsuger dere kan anbefale hadde det vært veldig fint:) har nemlig en støvsuger her som tar kvelden snart merker jeg :gjeiper:
gullhjerte Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 å ja, det er såpass om å gjøre ja. hmm, etter det dere sier tror jeg ikke at jeg tar den støvsugeren da nei. trenger en jeg kan stole på!:D så om dere har en støvsuger dere kan anbefale hadde det vært veldig fint:) har nemlig en støvsuger her som tar kvelden snart merker jeg :gjeiper: tror også du trygt kan velge en annen støvsuger hvilken prisklasse tenkte du på? De du foreslo er jo forholdsvis dyre, jeg tror du vil bli mer fornøyd med en typisk "vanlig" støvsuger i samme prisklasse Jeg skal forøvrig følge med her videre, jeg har også lyst på en ny støvsuger, etter at de (har faktisk tre som ikke er særlig gode noen av dem) andre har slått seg vrang.. Noen som har gode/dårlige erfaringer med poseløse støvsugere feks? Jeg har hørt en dårlig erfaring, men den kostet nok ikke noe mye heller..
nomad Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2010 prisklassen er egentlig ikke noe jeg først tenker på. jeg vil bare ha en støvsuger som fungerer bra og ikke blir ødelagt etter 2 år:) støvsuger pose eller ikke, må ha en kraftig støvsuger som tar skitt og støv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå