Sharissa Skrevet 22. september 2003 #41 Del Skrevet 22. september 2003 oi.. det er nok mange... Robbie Williams Nicolai Cleve Broch ( er det ikke det?) han fra Buddy kommer ikke på flere i farta egentli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 22. september 2003 #42 Del Skrevet 22. september 2003 Men si meg, forutsatt at noen fikk sjangsen: Hadde du feid over en kjendis bare fordi han var en kjendis? :o I såfall må det være skikkelig kult å være berømt! Sjølvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 22. september 2003 #43 Del Skrevet 22. september 2003 Ante ikke at det var så mange Robbie-diggere her. Men jeg skjønner dere alle. Han er jo super-sexy, men et ufattelig glimt i øyet og en deilig kropp... Blir helt satt ut nå jeg... Og ja. Jeg hadde gjort hva som helst med han....bare for at han er den han er... og sørget for å bruke alle Sofia-triksene slik at han ALDRI ville slippe meg igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 22. september 2003 #44 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg er begeistret for Brad Pitt. Han er sexy han! Men jeg må medgi at Robbie Williams har noe badboy ved seg som er fryktelig sexy.. Clooney er for glætt. Mel Gibson har noe av det samme badboy-sexy gående, men han begynner jo å bli gammel. Rynkete og dårlige tenner, og en smule hyperreligiøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. september 2003 #45 Del Skrevet 22. september 2003 Men si meg, forutsatt at noen fikk sjangsen: Hadde du feid over en kjendis bare fordi han var en kjendis? :o I såfall må det være skikkelig kult å være berømt! Nei! Absolutt ikke. Å være interessert i en person fordi vedkommende er rik og berømt, er ikke min greie i allefall. Men man har jo sett at penger og makt har en viss innvirkning på visse damer Mine kriterier er at de er kjekke, sexy og har en flott glød :D At folk virker sympatiske er heller ikke noe minus. Føyer til den jeg glemte i stad : Morten Abel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 22. september 2003 #46 Del Skrevet 22. september 2003 MMMMMMMMMMM..... Mark Walberg (Jada, Markymark and the funcky..) Hadde lurt meg når som helst, og Jhinny Depp og Brad Pitt skulle også klart å lure meg ganske greit.... Om det var vått og kaldt ute, og Beckham ringte på så skulle jeg sett det an...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. september 2003 #47 Del Skrevet 22. september 2003 Sean Connery... :oops: (ivertfall i en av rollene hans - f.eks Jakten på Rød Oktober...) Suzy Men hv med Preple Houmb da, Suzy? Han kan vel også ha bittelitt sjangs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. september 2003 #48 Del Skrevet 22. september 2003 Hmmm... Robbie gjør noe med knærne mine må jeg bare innrømme...skeiv eller ikke (jeg altså..ikke han) Sandra Bullock hadde helt klart hatt sjans....Og J.Lo Er det lov å ha TRE på lista ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 22. september 2003 #49 Del Skrevet 22. september 2003 Hvis jeg skulle skikkelig fantasere så MÅ det bli figuren Aragorn i filmen Det finnes ikke en mer sexy og vakker mann!! Michael Biehn er en sterk nr.2 Og Dermot Mulroney, Johnny Depp og han som spiller Ove Rolandsen i den norske filmen telegrafisten. Og og og.. kunne drømt meg bort hele natta jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 22. september 2003 #50 Del Skrevet 22. september 2003 *Eddie Vedder *Kevin Spacey *Orlando Bloom *Angelina Jolie *Gary Oldman *drømme meg bort* 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. september 2003 #51 Del Skrevet 23. september 2003 Forresten tror jeg Akasel Heinie hadde hatt litt sjans også - kunne ivertfall godt tenkt meg å kose litt på ham... Han er så søt :oops: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå