Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skal begynne med serum, men vet ikke hvilket. Trenger et til både morgen og kveld. Skriv hvorfor du liker det, og resultater osv...
Rosebud Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har to favoritter som jeg bytter på å bruke. Det ene er en essens fra Decleor - ylang ylang; jeg synes huden min virker mykere, klarere og mer "balansert". Det andre er MD Formulations continuous renewal serum, og effekten fra dette ser jeg i form av renere hud, ingen kviser, mye bedre svarte prikker og finere porer
tinywiny Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har brukt Omega 3 nattserum fra REN, syntes den er veldig god, den gjør huden mykere gjennom natten. Men hvis den er et nattserum bare da, kan sikkert bruke om dagen også, men det gjorde ikke jeg. For ikke så lenge siden kjøpte jeg et C vitamin serum fra Mario Badescu, har ikke fått brukt den så lenge enda, tar jo litt tid før man ser effekten, men jeg syntes at huden blir veldig myk og ser mer "frisk" ut av den. Jeg er veldig fan av naturlige ingredienser, så jeg syntes disse to er gode.
meelissa Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Jeg bruker det fra MD, det der contininous renewal serum Digger det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå