Gå til innhold

Er forelska. Men er så alt for sjenert til å si det til han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år og jeg er stup forelska i en fyr på 20 jeg møtte på ett grillparty her for noen dager siden.

Jeg kjenner mange av kammeratene hans veldig godt også.

Det som alt starta med var at vi begynte å prate når jeg kom til festen. Utover kvelden, så kyssa vi og sånn. Ble litt alkohol inn i bildet så. Hehe :)

Han tok med meg ned i gangen, og han kyssa meg å så meg rett inn i øynene. Men så kom det noen å ødela det..

Så tok han med meg ut for å røyke, å da ble jeg med han, der sto vi også å kyssa lenge. Vi var alene ute, men så kom det noen å ødela det også.

Etter den festen, så har han ikke vist interesse for noenting i det heletatt. Kammeratene hans sier at han er veldig veldig sjenert av seg, og at det er jeg som må trå til om det skal bli noe ut av det. Dem sa også at dem ikke hadde sett han med noen andre jenter før.

Jeg har så lyst til å få bedre kontakt med han. Men er jo sjenert selv. Veldig sjenert. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har sendt han meldinger også, han har jo svart på dem. Men han har aldri sendt melding til meg først.

Noen som kan komme med forslag til hva en sjenert jente som meg kan gjøre for å bli bedre kjent med en sjenert gutt? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest I Grosny
Skrevet

Dere sender jo meldinger! En god start. Si at du liker å mosjonere med turgåing, og spør om han vil bli med. Så kan du utnytte han (stoppe opp og kysse i tide og utide) mens dere går tur.

Gjest Go for it!
Skrevet

Hvis han er av den sjenerte typen, så er det bare å trø til! Vil du se enda et mulig forhold ebbe ut til intet bare fordi ingen tok tak? Få høre i ettertid at han likte deg, men ingen tok initiativ til det?

Gjør noe nå! Send ei melding og spør om han blir med på noe. Hva har du å tape?

Skrevet

Hvis han er av den sjenerte typen, så er det bare å trø til! Vil du se enda et mulig forhold ebbe ut til intet bare fordi ingen tok tak? Få høre i ettertid at han likte deg, men ingen tok initiativ til det?

Gjør noe nå! Send ei melding og spør om han blir med på noe. Hva har du å tape?

Hva skal jeg spørre om da? Jeg er jo så sjenert selv. Så vet ikke hva jeg skal tørre å spørre om :(

Skrevet (endret)

Hva skal jeg spørre om da? Jeg er jo så sjenert selv. Så vet ikke hva jeg skal tørre å spørre om :(

Hva liker du å gjøre? Inviter ham på det du selv liker.

Ellers er jo en kafe tur veldig greit. Da kan dere snakke om alt som skjer rundt dere om det blir litt stille.

Kino? En romantisk film, så blir det nok litt mere kyssing. ;)

Endret av leirbål
Skrevet

Jaaaa, inviter han på noe. Personlig foretrekker jeg kaffe eller topptur, men det krever jo litt snakking. Eller så kan du jo satse på å treffe han med alkohol i blodet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...