Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Del Skrevet 19. mai 2010 Når jeg skrev overskriften la jeg plutselig merke til at det så i overkant "markedsundersøkelse" ut. Men det er ikke dét da. Jeg bare lurer. Er det harry? Tenker du allerledes om damer enn om menn som leser? Jeg har lyst å begynne å abbonere, men er litt usikker på om jeg kan legge de på nattbordet eller bør gjemme de under senga om dere skjønner. Er forresten jente. Føler at Cupido ikke er så veldig provoserende lengre, men jeg synes det er veldig underholdende. Er det noen her som leser det jevnlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 20. mai 2010 #2 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har ikke lest det jevnlig men jeg har lest en del av dem, og jeg syns bladet er bra og passe erotisk for meg. Jeg kunne nok lagt det på nattbordet mitt men ikke på salongbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. mai 2010 #3 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvis jeg oppdaget at en person abonnerte på Cupido ville jeg ikke tenkt annet enn at dette mennesket likte og var interessert i sex. Cupido er jo nærmest et stuerent blad som nesten kan ligge fremme på salongbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 27. mai 2010 #4 Del Skrevet 27. mai 2010 Ville ikke tenkt noe spesielt,det er jo et ganske uskyldig blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå