Gå til innhold

Ingen shampoo'er for fett hår!

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei. Jeg har lagt merke til en ting.

Det finnes ingen shampoo for fett hår! I alle fall ikke i dagligvare butikker!

Det står bare: "for normalt hår" "for slitt hår" " for farget hår" osv.. ingen "for fett hår"

:skravle: Hmmm....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos frisøren får du det ihvertfall ;)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hei. Jeg har lagt merke til en ting.

Det finnes ingen shampoo for fett hår! I alle fall ikke i dagligvare butikker!

Det står bare: "for normalt hår" "for slitt hår" " for farget hår" osv.. ingen "for fett hår"

:skravle: Hmmm....?

Skal du ha shampoer som hjelper mot noe, så må du til frisøren. Butikkshampoer gjør ikke en dritt for håret, annet enn å pepre det med silikon.

Volumshampoer har en tendens til å tørke ut hår og hodebunn og er min redning mot hodebunn som blir litt fort fet, men alikevel ikke så fet at det er nødvendig med produkter mot fett hår.

Uansett, frisøren er stedet. Eventuelt lookfantastic.com. Der kan du velge f.eks fett hår, også får du opp alle shampomulighetene de har for fett hår. Koster litt mer enn matbutikken, men det er verdt det. :)

Skrevet

selv bruker jeg green people sin og er veldig fornøyd. Tok knekken på flass og sår hodebunn og gjør at håret mitt ikke lenger blir fett etter en vask :)

Skrevet

.. men altså, nå funker ikke en jævla butikksjampo mot tørt, flatt eller fett hår uansett :P

Skrevet

selv bruker jeg green people sin og er veldig fornøyd. Tok knekken på flass og sår hodebunn og gjør at håret mitt ikke lenger blir fett etter en vask :)

Den som heter noe med Rosemary? :)

Har lyst til å prøve denne selv, trenger du balsam sammen med denne eller funker den uten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...