Gå til innhold

Små enkelt vaser ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte vi skulle ha små vaser med enkelt roser i som dekorasjon på bordene til bryllupet vårt. Problemet nå er at Snärtig vasen på Ikea (som passer perfekt til dette) ikke er å få tak i akkurat nå... De har noen på Decorium til 19 kr (minivase). Men når man skal ha 30-40 stk så blir det litt i overkant dyrt...

Er det noen her som vet om hvor jeg kan lete etter noe som kan egne seg, og som ikke er så alt for dyrt?

(har sett på nille, bohus, skeidar, åhlens, søstrene grene, ellos.no og de har det ikke...)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

I følge ei på IKEA Furuset får de dem inn igjen en gang mellom 25. mai og 1. juni....

Skrevet

Jeg hadde masse småblomster i bryllupet. Kjøpte mange ulike vaser/glass på Fretex + drammeglass. Ble veldig søtt og ikke så stivt.

Skrevet

Nille,Bohus eventuelt en hobbybutikk

Skrevet

Jeg har funnet ti-femten stk på fretex og loppemarked for kanskje en 60-70 kroner til sammen, noen vaser, noen små flasker, karafler og slikt, tror det blir søtt. :)

Skrevet

Du skal jo gifte deg i Fredrikstad (?) og her har du jo både Fretex som noen nevner også har du en gjenbruksbutikk på Sellebakk som drives av Zoè. Den ligger nede på Sellebakk torv nesten, rett over Sellebakk Pizza, gamle fargehandleren. Der kan du helt sikkert finner vaser billig, ser det er mye vasegreier der hvertfall.

Skrevet

Du kan bestille fra ikea på nettet.

Men som de andre sier du kan sjekke Freetex og andre steder.

Skrevet

Tror ikke jeg har nok is i magen til å vente med å finne pynten til bordene til uka før vi gifter oss... Var nedover i langhelga som var men tenkte ikke på å se etter brukt/antikk butikker i Fredrikstad da, og skal ikke nedover igjen før uka før bryllupet, så det blir nok her i Trondheim jeg må se etter slikt.

Kunne sikkert spurt svigers om de gadd sjekke ut i Fredrikstad - men etter svigerzilla oppførsel i helga så ønsker jeg ikke involvere de mer enn nødvendig i planleggingen.

Jeg får ta en tur på Tordenskiold brygga, Fretex og Tante Isabel iløpet av denne uka tror jeg... Samt følge med på Ikea når status endres der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...