Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at huden i anskitet mitt driver og gjør opprør.

Har hatt blandingshud så lenge jeg kan huske, men nå i det siste har jeg blitt veldig blank i panne, på nesen og på haken, litt i kinnene også. Har jeg plutselig fått fet/ oljete hud?

Huden kjennes veldig fet ut... kan det ha noe med at jeg byttet fra clinique til cliniderm kanskje?

Er veldig blakk for tiden så har ikke råd til å gå til en hudpleier å få råd, har lyst å gå et sted å få noe nytt som kanskje passer huden bedre, men det er denne lommeboken..

Synes det er litt rart at jeg blir så blank i ansiktet, kremen jeg bruker er en mattende krem.. har aldri vært blank før, kjennes som sagt veldig fet ut.

Er forressten fet og oljete hud det samme?

Noen som har noen tips å komme med? Er ikke så flink ang hvilke produkter og slikt som er bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje høres ut som om det har skjedd noe med huden da ja. ofte så får man jo reaksjoner når man bytter fra et merke til et annet ett så kanskje det bare er det og at det vil gå seg til. Ofte så er det også slik at mange av de preparatene som fåes kjøpt faktisk ikke holder mål i det hele tatt :sukk:. Selv har jeg startet å bruke produkter og handler fra www.hyggli.nsedreams.com og er veldig fornøyd med alle de produktene jeg bruker derfra. På den siden finnes det også tlfnr til eierene så man kan ringe og få registrert seg og dermed få reduksjon på prisene som er oppgitt. Er virkelig å anbefale altså:-)

Skrevet

Kan kanskje høres ut som om det har skjedd noe med huden da ja. ofte så får man jo reaksjoner når man bytter fra et merke til et annet ett så kanskje det bare er det og at det vil gå seg til. Ofte så er det også slik at mange av de preparatene som fåes kjøpt faktisk ikke holder mål i det hele tatt :sukk:. Selv har jeg startet å bruke produkter og handler fra www.hyggli.nsedreams.com og er veldig fornøyd med alle de produktene jeg bruker derfra. På den siden finnes det også tlfnr til eierene så man kan ringe og få registrert seg og dermed få reduksjon på prisene som er oppgitt. Er virkelig å anbefale altså:-)

Takk for svar.

Tenkte at den clinidermen på apoteket sikkert var god, da den inneholdt det der AHA-greiene men huden min likte den ikke.... har prøvd md formultions også, kremen trakk ikke inn den bare lå der og var klissete, det var heller ikke noe gøy.

Skrevet

Takk for svar.

Tenkte at den clinidermen på apoteket sikkert var god, da den inneholdt det der AHA-greiene men huden min likte den ikke.... har prøvd md formultions også, kremen trakk ikke inn den bare lå der og var klissete, det var heller ikke noe gøy.

Jeg har ikke opplevd noe av det du nevner med produktene fra denne nett butikken, de produktene er bare kjempe bra:-) Absolutt så man får den kvaliteten man betaler for:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...