Gjest T.k Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Overskriften sier vel sitt, men jeg skal kjøpe ny mascara fra clinique og har hørt mye positivt om alle tre mascaraene, så hvilken er egentlig best og hvilken bør jeg kjøpe?
Aryia Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Har bare prøvd high impact curling mascara'en, og den er fantastisk! Verdt å prøve!
Frua Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Vanelig high impact er også veldig god! (Den i mørkegrønn etui)
Gjest Niema Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hight impact curling mascara var ELENDIG på meg :gjeiper: Øyevippene klistra seg sammen til skikkelige spider-eyes
Frua Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Hight impact curling mascara var ELENDIG på meg :gjeiper: Øyevippene klistra seg sammen til skikkelige spider-eyes Jeg er helt enig med deg! Det er utrolig vrient å få den bra. Jeg bruker den kun fordi den er snill med øynene mine og er vannfast. Trikset mitt er å tørke av kosten med papir før påføring ellers blir det ikke pent i det hele tatt.
villpanda Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Jeg liker veldig godt high definition Gir volum og lengde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå