Tarindrelle Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Eg sitter no og krøller håret mitt og gjer meg presentabel for visning, og gruer meg som berre det! Me har sett bilder av leiligheten, og den ser veldig fin ut. Kjæresten min (snart sambo :rødme: ) synes leiligheten ser fantastisk ut, og han har kjempelyst på den. Problemet er at han må på jobb, så eg må gå på visning aleine. Det er med andre ord kun opp til meg om me får leiligheten Dei som leier ut har sagt at det er veldig mange som er interesserte (rundt 30 trur eg?), og det eg er redd for, er at me blir nedprioritert, fordi dei berre har møtt 1 av 2 som skal bu der. I tillegg har kjæresten min et eksotisk navn (portugisisk), og eg er redd husvert kan bli ekstra skeptisk til ikkje å ha møtt han då Trengte berre å blåse ut, og blir glad for tips til korleis eg best kan presentere oss begge to
satc Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Hadde det vært meg, hadde jeg sett på det som positivt! Da jobber mannen = inntekt ;-) Du får bare slenge med i samtalen at mannen jobber ofte, å kunne ikke ta seg fri så du kommer alene for å sjarmere! Humor er superviktig! Slik har jeg fått de leilighete jeg ville, med et stort smil og humor! Hva så om mannen ikke er med, så lenge dere har en grunn (jobb er mer en god nok gunn) så ser ikke jeg problemet! Lykke til, å smil og ha et par morsomme kommentarer på lur ;-)
Tarindrelle Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Hadde det vært meg, hadde jeg sett på det som positivt! Da jobber mannen = inntekt ;-) Du får bare slenge med i samtalen at mannen jobber ofte, å kunne ikke ta seg fri så du kommer alene for å sjarmere! Humor er superviktig! Slik har jeg fått de leilighete jeg ville, med et stort smil og humor! Hva så om mannen ikke er med, så lenge dere har en grunn (jobb er mer en god nok gunn) så ser ikke jeg problemet! Lykke til, å smil og ha et par morsomme kommentarer på lur ;-) hihi! Tusen takk for tips! Har forresten vore på visning no, og det gjekk veldig greit Husvert ville ha ein ny runde med visninger for dei som var aktuelle for leiligheten, så då får nok typen blitt med og vist sin sjarm han også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå