Gjest green tea Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Damer i 40 årene ser ikke like bra ut som en i 20 årene. Sier noen menn. Men jeg har sett bilder av kviner i 40 årene som har ekstremt fin kropp Og ser ikke for falt ut.
mysan Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Alt er individuelt. Jeg tør å påstå at Dorthe Skappel ser bedre ut enn den gjengse 20-åring.
gbnj Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Alt er individuelt. Jeg tør å påstå at Dorthe Skappel ser bedre ut enn den gjengse 20-åring. Absolutt ikke!
gbnj Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Damer i 40 årene ser ikke like bra ut som en i 20 årene. Sier noen menn. Men jeg har sett bilder av kviner i 40 årene som har ekstremt fin kropp Og ser ikke for falt ut. Epler/pærer(men noen 40-åringer ser bra ut, mtp alderen)!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Man trenger jo absolutt ikke ha forfalt i 40-årene. Jeg har hatt en foreleser dette semesteret som nærmer seg 50, men som er veldig veltrent. På avstand ser hun rimelig ung ut i ansiktet også, håret er flott og holdning og selvtillit er bedre enn hos de aller fleste 20-åringer. Og sammenliknet med en usunn 20-åring synes i hvert fall jeg hun ser bedre ut... men man ser jo ikke like ung ut da, og for kvinner er ungdom noe av det som gjør en attraktiv.
Bohemia Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Hva som er attraktivt kommer helt an på øte som ser. En kvinne i 40-årene har ofte etablert familie, og er opptatt av å holde seg sunn og se representabel ut ift. den jobben hun skal gjøre. Slik de fleste menn i 40-årene også er. De færreste 40-åringe kvinner bryr seg om at man skal se mest mulig ung ut for å tiltrekke seg det motsatte kjønn.
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Damer i 40 årene ser ikke like bra ut som en i 20 årene. Sier noen menn. Men jeg har sett bilder av kviner i 40 årene som har ekstremt fin kropp Og ser ikke for falt ut. De finnes, helt klart, jeg er sammen med ei
Konservativ Mann Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Det finnes noen få (5-10% kanskje) som ser veldig bra ut etter at de har rundet 35. Disse damene så selvfølgelig enda bedre ut da de var 18. Det er en klassisk logisk brist å trekke slutninger fra et ikke-representativt empirisk materiale (som når man velger ut en håndfull damer fra Hollywood i 40-årene og sier at disse beviser at gamle damer er like pene som unge. Statistisk sett er jo dette på ingen måte tilfellet).
Konstantin Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Spørs litt om denne 40 åringen har født barn! Det er også en del "eldre" som har begynt å operere seg, spesielt i USA.
Monica1968 Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 (endret) Det finnes noen få (5-10% kanskje) som ser veldig bra ut etter at de har rundet 35. Disse damene så selvfølgelig enda bedre ut da de var 18. Det er en klassisk logisk brist å trekke slutninger fra et ikke-representativt empirisk materiale (som når man velger ut en håndfull damer fra Hollywood i 40-årene og sier at disse beviser at gamle damer er like pene som unge. Statistisk sett er jo dette på ingen måte tilfellet). Jeg kan være enig med deg i at langt de fleste i 40-årene(uavhengig av kjønn)ser mildest talt mindre bra ut. Det rettferdiggjør ikke dine generaliserende holdninger, da det er nok av oss som faktisk ser bedre ut i 40-årene enn i 20-årene(jeg skulle ønske jeg kunne vist deg et bilde av meg selv fra 1988 og et fra 2010, for å illustrere hva jeg mener). Dersom man holder vekten, retter det som nødvendigvis får litt medfart kirurgisk og lever et sunt liv, ja, så kan man utmerket godt være langt vakrere som godt voksen enn man var som ungdom. Da jeg var 18 ble jeg beskrevet som søt; i dag blir jeg beskrevet som stilig(jeg ser strengt tatt ikke særluig annerledes ut, med unntak av at huden min har blitt tynnere, og jeg dermed får et mer voksent preg, hvilket i seg selv slett ikke er stygt(dvs. at dersom det fantes en pille man kunne ta for å beholde den tykke undhoms - huden, ville jeg ikke tatt den). Ellers er det verdt å merke seg at årsaken til at man forfaller i de fleste tilfeller er 1) usunn livsstil 2) manglende vilje til å rette opp det som begynner å forfalle og 3)likegyldighet overfor utseende. Unngår man disse tre fakotrene, ja, så trenger man slett ikke å bli seendes verre ut med årene; tvert imot(selvsagt; A-vitamin-syre, blandet med Obagi`s blender er også uunværelig, da den medfører at man fakisk ikke får rynker, men det er en annen sak). Edit: Jeg leste gjennom KG`s regler, og fant ingenting der som forbyr en å vise et bilde av seg selv(da det ikke er identifisering), så da gjør jeg det for å understreke poenget mitt(et bilde fra `88 kommer dog ikke, da det var lenge før digitalkameraets tid): Endret 28. mai 2010 av Rachel1968
Thomasine Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Hva er dette for en diskusjon? Er selv snart i alderen dere diskuterer. Har født 3 barn og kroppen er vel ikke hva den en gang var. Og, ja, kunne tenkt meg at den så noe anderledes ut, men når jeg ser på meg selv og tenker på at 3 barn har vokst seg store og fine der inne...ja da er det helt greit at det er noen strekkmerker og slappere hud der! Og jeg kan godt komme med noen kommentarer og tanker om menn i 40-åra og menn i 20-åra... Finnes både vakre og mindre pene av dem også... Høres nesten ut som om dere tror dere har funnet "oppskriften" på hva vi kvinner må gjøre for å holde oss "perfekte"!! Kos dere videre i diskusjonen...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. mai 2010 #13 Skrevet 29. mai 2010 Damer i 40 årene ser ikke like bra ut som en i 20 årene. Sier noen menn. Men jeg har sett bilder av kviner i 40 årene som har ekstremt fin kropp Og ser ikke for falt ut. Ja? Det vil alltid være delte meninger om hva som helst. Det finnes lite attraktive 40-åringer og det finnes lite pene 20-åringer. Mennesket har til alle tider hyllet ung skjønnhet, den er jo fruktbar. Slik vil det sannsynligvis alltid være. Dette er noe alle må forholde seg til.
Gjest Hans72 Skrevet 29. mai 2010 #14 Skrevet 29. mai 2010 Epler/pærer(men noen 40-åringer ser bra ut, mtp alderen)! Dagens! Det finnes 40-åringer som er meget, meget pene(ift. enhver alder), og 20-åringer som er mindre pene(forsiktig sagt). Noen ser sågar bedre ut som 40-åring enn som 20-åring.
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 Og felles for alt som er populært: det er alltid noe som er litt vanskelig/helt umulig å oppnå for folk flest, som er det hotteste. Hadde alle sett kjempebra og topptrent ut som 40/50/60-åringer så hadde det vært helt vanlig og dermed ikke noe spesielt å trakte etter, men kjenner jeg menneskenaturen rett, så hadde det vært noe helt annet som vi skulle strekke oss etter da - og som var vanskelig å oppnå for de aller, aller fleste. Jeg er fornøyd som den jeg er og skal ikke kaste meg på utseendebølgen på noe vis.
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Dorthe dama er ikke mye vakker uten sminke,jeg så henne da jeg jobbet på paaleet og hun ser minst 50 ut.Så sminke og photoshop hjelper myee for ikke å snakke om botox
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #17 Skrevet 29. mai 2010 Jeg kan være enig med deg i at langt de fleste i 40-årene(uavhengig av kjønn)ser mildest talt mindre bra ut. Det rettferdiggjør ikke dine generaliserende holdninger, da det er nok av oss som faktisk ser bedre ut i 40-årene enn i 20-årene(jeg skulle ønske jeg kunne vist deg et bilde av meg selv fra 1988 og et fra 2010, for å illustrere hva jeg mener). Dersom man holder vekten, retter det som nødvendigvis får litt medfart kirurgisk og lever et sunt liv, ja, så kan man utmerket godt være langt vakrere som godt voksen enn man var som ungdom. Da jeg var 18 ble jeg beskrevet som søt; i dag blir jeg beskrevet som stilig(jeg ser strengt tatt ikke særluig annerledes ut, med unntak av at huden min har blitt tynnere, og jeg dermed får et mer voksent preg, hvilket i seg selv slett ikke er stygt(dvs. at dersom det fantes en pille man kunne ta for å beholde den tykke undhoms - huden, ville jeg ikke tatt den). Ellers er det verdt å merke seg at årsaken til at man forfaller i de fleste tilfeller er 1) usunn livsstil 2) manglende vilje til å rette opp det som begynner å forfalle og 3)likegyldighet overfor utseende. Unngår man disse tre fakotrene, ja, så trenger man slett ikke å bli seendes verre ut med årene; tvert imot(selvsagt; A-vitamin-syre, blandet med Obagi`s blender er også uunværelig, da den medfører at man fakisk ikke får rynker, men det er en annen sak). Edit: Jeg leste gjennom KG`s regler, og fant ingenting der som forbyr en å vise et bilde av seg selv(da det ikke er identifisering), så da gjør jeg det for å understreke poenget mitt(et bilde fra `88 kommer dog ikke, da det var lenge før digitalkameraets tid): Du ser bra ut,men det var utrolig svæææææææært bildet da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #18 Skrevet 29. mai 2010 Bildet er kanskje stort slik at vi skal få se ekstra dypt ned i porekraterene og nyte 250 gram med harde sminkestreker. Litt grå ettervekst der oppe, barberte armhuler og grevinnearmer var ikke å se. Joda, Sikkert bra i førtiårene det.
Monica1968 Skrevet 29. mai 2010 #19 Skrevet 29. mai 2010 Du ser bra ut,men det var utrolig svæææææææært bildet da. Takk;) Beklager at bildet var altfor stort; det blir ikke slik når jeg ser det fra "mine bilder" på min egen data, og jeg er ikke datakyndig nok til å kunne forminske det... AnonymBruker: Det er lysforholdene som gjør at håret mitt ser litt grått ut i kronen. Og jeg sminker meg lite(mascara, øyenskygge, lipgloss og kajal-that`s it). Det er ikke meg denne tråden handler om, så jeg vil ikke kuppe den fullstendig, men bare understreke(og vise)at det absolutt finnes nok av oss som ikke har forfalt selv om vi har passert 40, og at å se bra ut som "middelaldrende" er en oppgående trend; også i Europa.
Gjest lolita___ Skrevet 29. mai 2010 #20 Skrevet 29. mai 2010 Takk;) Beklager at bildet var altfor stort; det blir ikke slik når jeg ser det fra "mine bilder" på min egen data, og jeg er ikke datakyndig nok til å kunne forminske det... AnonymBruker: Det er lysforholdene som gjør at håret mitt ser litt grått ut i kronen. Og jeg sminker meg lite(mascara, øyenskygge, lipgloss og kajal-that`s it). Det er ikke meg denne tråden handler om, så jeg vil ikke kuppe den fullstendig, men bare understreke(og vise)at det absolutt finnes nok av oss som ikke har forfalt selv om vi har passert 40, og at å se bra ut som "middelaldrende" er en oppgående trend; også i Europa. ikke bry deg om anonym så mye sjalu folk her i verden.Du ser ut som en 30 åring max så du har mye å være stolt av.Veldig pene trekk i tilleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå