Gå til innhold

Noen som ha prøvd MBT sko? Eller er kan litt engelsk?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd MBT, RYN eller rocker sole shoes?

Var dere fornøyd?

Er det noen av dere som kan forklare meg forskjellen?

http://www.youtube.com/watch?v=20mc99zOiwc

Her tror jeg forskjellen er forklart godt, men jeg er så dårlig i engelsk at jeg klarte ikke å få med meg. Men han snakket noe om at skoene var /eller var ikke stabil til siden og jeg sliter med at jeg tråkker over ofte....

Er skoene stabile nok til siden slik at det ikke er lettere og tråkke over enn vanlige sko??

:goodbye:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke den høyningen på skoene veldig dum om en sliter med at en trakker over?

Skrevet

Jeg har mbt-sko, og synes ikke de er ustabile til sidene. Men nå har jeg ikke problem med at jeg lett tråkker over heller da... Jeg synes det er verst på t-banen f.eks. fordi det kan være litt vanskeligere å holde balansen ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mbt-sko, og synes ikke de er ustabile til sidene. Men nå har jeg ikke problem med at jeg lett tråkker over heller da... Jeg synes det er verst på t-banen f.eks. fordi det kan være litt vanskeligere å holde balansen ;)

Ts her:)

Jeg har vel ganske store problemer med at jeg trakker over særlig om jeg har gått litt langt og er sliten. Var på matbutikken her om dagen og tror du ikke jeg tråkka over. Satte bare ankelen nedi og så datt jeg til siden så lang jeg var :rødme:. Synes det er så rart med folk som tråkker over og går på krykke i noen dager etterpå. For det er ikke slik med meg jeg får bare veldig vondt med det samme men etter et kvarter/halv time går det over:)

Har veldig lyst på slike sko da jeg har vond rygg men må jo nesten velge de som er mest stabile til siden. Så har jeg hvertfall prøvd.

Hadde vært fint om noen kunne se videoen :) den forklarer hvilke av skoene som er mest stabile til siden, men jeg skjønte ikke hvilke er så veldig dårlig i engelsk. :sukk:

Skrevet

Jeg har både Ryn og MBT. MBT er helt klart best for mine føtter. De sitter bedre på. Ryn ble litt for løse i ankelen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I filmen fra og med 2:10 begynner han og snakke om hvor stabile skoen er for ankelen.

Forsto det slik at MBT skoene var for lite stabile for de med ankelproblemer, men at RAN skoene var stabile :)

Usikker på om jeg forsto det riktig?

er ikke så flink i engelsk :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I filmen fra og med 2:10 begynner han og snakke om hvor stabile skoen er for ankelen.

Forsto det slik at MBT skoene var for lite stabile for de med ankelproblemer, men at RAN skoene var stabile :)

Usikker på om jeg forsto det riktig?

er ikke så flink i engelsk :rødme:

Mente selvsagt at RYN skoene var stabile (ikke ran)

Skrevet

Jeg snakket med en kar hos en bandasjist som hadde veldig peilig på dette med sko og MBT. Han sa at ca 40 ikke bør bruke MBT skoene. Det kommer visst litt an på hvordan man går på foten og litt sånn, så ville forhørt meg med noen som har skikkelig peiling før jeg investerte i så dyre sko.

Skrevet

Har bare gode erfaring med desse skoene. Har både sko og sandal. Ver forsikt med det samme. Holdt på tryne første gang i trapp og rulletrapp. Egner seg ikke annet enn på hardt underlagt, ikke i terrenget og på grusvei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...