Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hvordan oppgaver som ble gitt på exphil selvstudium den 10 mai? Er det noen som har vært oppe i det nå og kan fortelle? Jeg skal ta den utsatte eksamen og har ikke sett at UIO har lagt ut eksamensoppgaven. Er jo kjekt å se hva som ble gitt! :goodbye:

På forhånd takk! :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill og lær deg dette. Det heter ikke "hvordan oppgaver". Det heter "hvilke oppgaver".

Jeg vet det er smålig av meg å bli irritert på slike skrivefeil. Ikke meningen å være en plage for deg på noen måte :) Men det er rett og slett feil å skrive det, og det gir et dårlig førsteinntrykk. Noe å tenke på under eksamen ;)

I alle fall, så kan du se på disse, om du ikke allerede har sett dem.

http://www.hf.uio.no/ifikk/studier/exphil/eksamensoppgaver/

Av erfaring vil jeg si at oppgavene er omtrent de samme hvert år. Vet ikke hvordan det er på selvstudium, men til vanlig er det i alle fall slik at man med 100% sikkerhet får en av oppgavene man har gjort som innlevering.

Lykke til! :)

Gjest Micka
Skrevet

Så på den linken, jeg. Så kjekke eksamensoppgaver dere hadde ved uio, da. Ikke ironi. Da jeg tok exphil var det mye vanskeligere (men det sier vel alle).

Skrevet (endret)

Vær så snill og lær deg dette. Det heter ikke "hvordan oppgaver". Det heter "hvilke oppgaver".

Jeg vet det er smålig av meg å bli irritert på slike skrivefeil. Ikke meningen å være en plage for deg på noen måte :) Men det er rett og slett feil å skrive det, og det gir et dårlig førsteinntrykk. Noe å tenke på under eksamen ;)

I alle fall, så kan du se på disse, om du ikke allerede har sett dem.

http://www.hf.uio.no/ifikk/studier/exphil/eksamensoppgaver/

Av erfaring vil jeg si at oppgavene er omtrent de samme hvert år. Vet ikke hvordan det er på selvstudium, men til vanlig er det i alle fall slik at man med 100% sikkerhet får en av oppgavene man har gjort som innlevering.

Lykke til! :)

Jeg syntes det er direkte smålig å rette på små feil! spesielt når du er så utrolig feig og må føre deg opp som anonymbruker! Idiot....

Endret av starkiss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...