Anemone_ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Er det noen andre her som skal gifte seg i slutten av juni som ikke har fått prøvingsattesten enda? Kjenner at det stresser meg litt. Papirene ble sendt inn rett over påske, da burde de vel være her snart... Sendte inne skjema for navneendring samtidig, til skattekontoret som det sto.
Solstrålejenta Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg sendte inn skjemaene i begynnelsen av juni og fikk dem tilbake i midten av juli... Dette var i Oslo og de er kjent for å bruke litt tid. I og med at kirken begynte å purre på papirene i begynnelsen av juni, så purret jeg opp saksbehandleren min også, sånn i tilfelle... Da jeg snakket med henne mente hun at jeg hadde goood tid... Skulle jo ikke gifte meg på over en måned, men fikk dem allikevel en uke etter purring. Du får nok helt sikkert dine snart og i god tid før vielse.
Shamira Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Skrev dere på søknaden eller papiret at den skal sendes til prestekontoret eller til dere? Hvis dere skrev det første kommer den ikke til dere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Vi gifter oss 12 juni, og jeg har i dag ringte rundt og purret! Og på folkeregisteret sa de at de ikke hadde fått papirene ennå!!!!!! Sendte de ca samtidig som deg! Skal riktignok ringe de tilbake før arbeidsdagen er over, så da håper jeg at de har klart å spore opp våre papirer. Kjenner jeg er VELDIG stresset, ja
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Vår rotet de bort, så vi endte opp med å måtte gå ned der og vente i en time mens de ordnet det.
Møffi Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Vi fikk våre tilbake ca 10 dager etter jeg postet de...
Anemone_ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skrev opp adressen til kirkens kontorer ja, men trodde vi også fikk en kopi?
Vivil Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Huff.. Kjenner meg igjen! Jeg purret og purret og til slutt var jeg veldig stresset og sint i telefonen. Da ba hun meg komme innom. Da jeg kom innom hadde hun ordnet alt og alt var klart Tror en del purring må til!
Gjest Iril Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skrev opp adressen til kirkens kontorer ja, men trodde vi også fikk en kopi? Nei, det tror jeg ikke. Ring og spør om kirkekontoret har fått.
LimaLama Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Nei, det tror jeg ikke. Ring og spør om kirkekontoret har fått. Enig her.... Tror ikke dere får en kopi. Vi fikk nemlig beskjed av presten av vi måtte krysse av for å få den selv, og ta med arkene på møtet med presten. Hun synes vistnok at det var lettest....(I tillegg har en mer kontroll på denne måten...)
fruBeist Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Vi fikk våre papirer under en uke etter at de ble sendt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå