Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Dere må hjelpe meg! Jeg er 23 år, og har ekstreme tørrhetsrynker under øynene. Det blir bare værre og værre for hver dag som går! Dette er helt grusomt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:( Har brukt en krem fra biotherm, men den hjelper ikke. Nå er den tom, og jeg trenger en GOD krem, som gir masse fukt og som forhindrer flere rynker. Håper dere kan komme med tips. Da er jeg evig takknemlig!!
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg brukte en god en fra clarins en gang, beige pumpeflaske. Var kjempegod og gav mye fukt.
nemimi Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg anbefaler deg å kontakte en dyktig hudpleier evt hudlege for råd angående krem.Lurt å be om prøvebokser før du kjøper hele kremen. Har ikke tips om merke da jeg selv går hos hudlege og hun sier at det er vanskelig å fjerne tørrhetsrynker med kremer. Anbefaler deg å finne ut om a-serum er noe for deg!! Serum er mye mere virksomt enn krem. Serum + krem kan være aktuelt. Men du kan sjekke ut hilde christina sin blogg og se hva du finner av tips om øyekremer der!! Evt bestille hudprogram fra henne. Lykke til!!
tinywiny Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ceramide eye gel bruker jeg, skal være veldig bra for ung hud. Den gir fuktighet og er veldig oppfriskende.
Vill&Vakker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Dermalogica intensive eye repair. Les omtale skrevet av Heidi Øksendal den 14.05.10 på blush.no: http://blogg.blush.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå