Gå til innhold

Vognpose i sportsvogn om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hang lapp i barnehagen idag om at vi måtte ta med sommerposer til barna til å sove ute i. Jenta vår er 1,5 år. I fjor sommer brukte vi dyne, men da låg hun fortsatt i baggen. Vil tro dyne fungerer dårlig på henne nå, den blir nok sparket av like fort som den kommer på.

Tror egentlig ikke jeg har sett så mange sommerposer i butikkene? Hva brukere dere andre?

Det er ca 10 grader og vind her vi bor, og hun har nå en dunpose fra Odenwalder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har voksi classic som overgangspose i barnehagen, og en tynn fleecepose til de varmeste dagene.

Her er diverse fleeceposer.

Skrevet

Jeg fikk søstra mi til å sy sommerpose av to billige sommerdyner kjøpt på Ikea. Den var stor og god og plass til et ekstra teppe inni om det skulle være liitt kaldt. Den ble brukt i sportsvogn og sportstrillen helt til de ble lagt bort. Og veldig grei siden den kunne hives rett i vaskemaskinen.

Skrevet

Jeg har kjøpt Baby Travel fleeceposer til 299,- på Barnas Hus.

Skrevet

Jeg brukte buggysnuggel på min første, var veldig fornøyd med den..

Ser i barnehagen hvor jeg jobber at en del har den "nye" voksiposen hvor man kan bytte ut dynen som er inni med en sommerdyne. Den virker også veldig praktisk.

Se på finn.no, der finner du mye fint...

Har man bare hatt 1 eller 2 barn blir ikke posene så veldig slitt akkurat :)

Gjest Kamille_
Skrevet (endret)

Jeg jobber i barnehage og mange har vinterpose enda men sover bare sover i strømpebukse og tynn genser.. Noen har byttet til dyne og noen til bare fleece teppe. Du kan f.eks sy sammen et fleece teppe eller billige dyner som ToveM skriver over her :)

Endret av Kamille_
Skrevet (endret)

Denne tråden må eg følgja med på!

Eg er også på jakt etter ein vår-/sommar-vognpose. Den må vera tynn og luftig, lang, og det må vera antiskli under. Kor finner eg ein slik vognpose?

Endret av Mirabella76
Skrevet

Jeg hadde sommer"dynen" til voksiposen, så jeg byttet bare innhold i trekket. Det funket som bare juling!

Skrevet

Jeg syr selv :-)

Skrevet

Fleecepose..Vet at Kids and Care har noen på salg nå til 599

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Vi får se hva det blir til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...