Gå til innhold

Hvor ofte ringer du ungene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer.

Våre barn er 5 og 9 år.

Far ringer ca to ganger/uken.. prater litt hei og slik.

Mor ringer ikke like mye.. Noen ganger slår jeg på tråden.. andre uker har jeg ikke ringt.

Jeg lurer på hvordan andre gjør det?

Ja dette er litt individuelt, men jeg lurer likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen barn selv, men min kjæreste snakker med sitt barn (13 år) på tlf hver kveld. Synes det er hyggelig at de ringes, sier god natt og at de er glad i hverandre;) Mor og barn snakker nok ikke så ofte når barnet er hos sin far annenhver uke.

Skrevet

Jeg har ikke barn, men samboeren har.

Han ringer barna et par ganger i uka når de ikke er hos oss. Barna ringer han mye oftere. De har mye kontakt også utenom "våre" uker, så vi har litt flytende grenser på når de er her og når de er hos mor.

Mor ringer barna tilsvarende som far, og barna tar kontakt med mor tilsvarende som de gjør med far.

I det hele tatt er det mye kontakt mellom foreldre og barn uansett hvor barna befinner seg. Den yngste (11) ringer også meg (stemor) iblant når han ikke er hos oss for å fortelle noe spennende som har skjedd.

Veldig koselig med en så tett og nær kontakt mellom voksne og barn! :) Men samtidig skjønner jeg at ikke alle har behov for like mye kontakt. Folk er jo forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...