Gjest Nuppa_ Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Lurte på om noen kan fortelle meg hvor ofte og hvordan den skal brukes for best mulig resultat? Lest litt forskjellig, noen sier man skal bruke den hver 5. gang man vasker håret, på pakka står det at den holder opptil 8 hårvask. Så lurer jeg på om det er noe man skal fortsette med når jeg har brukt opp denne pakken, eller holder det lenge?
sophiaM Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Håret mitt var helt ødelagt før jeg begynte på den, så jeg droppet all informasjon om at den skulle brukes hver 8. vask osv. Jeg anbefaler deg å bruke den en gang i uka i begynnelsen, så kan du heller bruke den sjeldnere når håret ditt har fått tilbake sin naturlig styrke og glans. Dette kommer selvfølgelig an på hvor ødelagt håret ditt er da
Gjest Nuppa_ Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Det er rimelig slitt i tuppene etter rettetang, og ellers ganske så tørt. Vil det blir bra av denne kuren?
sophiaM Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Det er rimelig slitt i tuppene etter rettetang, og ellers ganske så tørt. Vil det blir bra av denne kuren? Det beste for håret ditt er å klippe ab de slitte tuppene, men hvis håret ditt er helt ødelag, er det dessverre lite du kan gjøre. Alikevel vil deep fuel klare å bygge opp håret ditt til en viss grad, så det vil se sunnere ut.
Gjest Nuppa_ Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Har klipt av de slitte tuppene. Problemet er at jeg mistet mye hår under graviditeten, som nå har vokst ut igjen. Men dette er jo i alle forskjellige lengder. Vil denne kuren gjøre at håret tåler mer varme etterpå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå