Gå til innhold

Fetisj utfordring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en fetisj for såkalt ”fetish fashion” dvs. latex, lakk og lær klær. Problemet er at det har ikke min kjæreste. Vi hadde vært sammen en god stund for jeg tok mot til meg og fortalte om dette. Hun var med å prøvde det ut. Dessverre, for meg, viste det seg at hun på ingen måte delte fetisjen. Hun syntes det var ekkelt og horete, og det var totalt turn off for henne.

Vi har snakket ut om at vi har ulike preferanser og det er ikke så viktig for meg at jeg er villig til å ofre samlivet. Jeg har fått tips om at man kan dempe en fetisj ved å sette en annen i stedet. Jeg vet ikke hva det skulle være og jeg tviler på at min kjære er med på noe annet. Vi har ellers er bra sexliv og jeg trenger ikke dette for å tenne. Det er et ”krydder” for meg. Men hun kommer ikke til å møte meg på denne fetisjen så jeg har en utfordring i forhold til hvordan jeg skal nedtone dette. Har noen opplevd det samme, og i så fall er det noen råd om hvordan jeg skal slutte å ha et slik fetisjbehov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hensyn går begge veier. På en måte er det ikke noe særlig å ha på seg noe man ikke føler seg vel i...men hvis den andre part synes det er dødssexy...så burde hun prøve å bli vant til det. Jeg ville føle meg vanvittig dum i bleier, smokk og barneklær men hvis partner mente dette var det mest sexy i hele verden og ble vanvittig kåt på meg...så ville jeg jo forsøkt å tilfredsstille dette.

Endret av SMann
Skrevet

Jeg er helt enig i at hensyn får begge veier. Jeg ville kledd meg opp i hva som helst (tror jeg) dersom hun hadde hatte en vanvittig tenning på det. Men problemet er at hun kommer aldri til å møte meg på det. Jeg har fått krystallklar beskjed om det.

Det er ikke så viktig for meg at jeg ville bryte med henne pga dette, altså må jeg leve med å ikke få utlevd fetisjen. Spørsmålet er bare hvordan gjøre det på en god måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...