Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har i flere måneder skrevet med en tilsynelatende hyggelig kar på møteplassen på nettet. Etter noen måneder med mailing og msn-samtaler avtalte vi og møtes for 1. gang for noen uker siden. Det gikk ganske bra, og vi tok noen drinker i sammens. Ble litt små-fulle, gikk litt fra bar til bar og kjemien var veldig god. Helgen etter møttes vi igjen. Denne gangen gikk vi også ut sammen, men kvelden endte med at jeg ble med han hjem. Vi la oss sammen og holdt rundt hverandre, og til slutt sovnet vi. Når vi våknet på formiddagen dagen etter prøvde han seg. På sex altså. Det endte med at jeg avviste han på en grei måte, men han virket litt (seksuelt)frustrert(?), men sa ikke noe om det. Vi kysset, klinte og befølte hverandre litt. Når jeg dro, kysset han meg to ganger, og jeg fikk allerede en sms av han dagen etter. Vi bor noen timer kjøring i fra hverandre, så vi snakker mye på nettet med hverandre. Og her om dagen, etter vårt 2. møte, så begynner han å hinte om sexprat og lignende (om jeg kunne strippe for han blandt annet). Jeg er ikke sånn kjempe glad i å sitte på nettet å prate om sex, og spesielt ikke med en jeg ikke kjenner så godt. Jeg avviste han derfor, ganske krasst og ba han finne seg en annen å "kose seg med" (forsøkte meg på en tullete tone). Han svarer da noe som: "Ja, jeg får finne en annen som kan strippe for meg, hahahah". Og jeg ble ganske paff og etter det svarte jeg han ikke mer den dagen. Etter dette har han ikke snakket til meg, og han har oppdatert facebooken sin om et ordtak ala: Ladys will only bring you down, eller noe i den duren. Det jeg ikke skjønner er, han kan vel ikke være sur fordi jeg ikke ville sex-chatte med han? Han er over 30 år, og jeg syns det er umodent og ikke snakke til meg fordi jeg avviste han og var litt krass angående sexpraten hans pr msn. Mulig han syns jeg er sær, men man kan vel prate som en høfflig og voksen person til en annen for det, i stedet for å unngå motparten? Hvorfor oppfører han seg sånn? Mange muligheter, men er jeg veldig sær som ikke er spesielt interessert å sex-chatte med en jeg ikke kjenner så godt? Syns og den kommentaren om at han skulle finne seg en annen som kunne strippe for han var helt på jordet, og jeg mistet en del av interessen pga det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Du sa jo rett ut at han skulle skaffe seg en annen - han tok vel det som en avvising når det gjalt hele forholdet. Det ville jeg gjort.
MonThe Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Høres ut som en dust spør du meg... Kan kanskje være en av de som kun er interesserte i en ting, og som oppfører seg bra til de finner ut at det ikke blir noe på dem?
LeaMichele Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 åh, du er ikke sær i det hele tatt! har gjort det samme mange mange mange ganger.. det er bare å drite i han, og ikke ofre han en tanke til. uansett hvor gamle dem er, når dem holder på sånn, så var det kun sex han var ute etter..
Gjest Micka Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Da jeg leste teksten din ts, så tenkte jeg at bruddet allerede skjedde her: "Jeg avviste han derfor, ganske krasst og ba han finne seg en annen å "kose seg med" (forsøkte meg på en tullete tone). Han svarer da noe som: "Ja, jeg får finne en annen som kan strippe for meg, hahahah". Og jeg ble ganske paff og etter det svarte jeg han ikke mer den dagen." Men bare så det er sagt, du gjorde det helt riktig å avvise ham. For han var ikke moden. Syns du skal glemme ham, og lære av erfaringen. Nemlig at dersom du vil satse på vedkommende så må man antyde problemet på en mer nyansert måte. Bryskhet fører til brudd. Endret 18. mai 2010 av Micka
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Du sa jo rett ut at han skulle skaffe seg en annen - han tok vel det som en avvising når det gjalt hele forholdet. Det ville jeg gjort. Joda, men jeg la til en spøkefull undertone på det hele. Hvis det er så viktig med en striptease på webcam, så er dert ikke et så stort tap. Høres ut som en dust spør du meg... Kan kanskje være en av de som kun er interesserte i en ting, og som oppfører seg bra til de finner ut at det ikke blir noe på dem? Mulig det. Tenker kanskje at han sitter og finkjemmer nettet for damer som er villig til å opptre bak webcam for han. i såfall æsj :gjeiper: åh, du er ikke sær i det hele tatt! har gjort det samme mange mange mange ganger.. det er bare å drite i han, og ikke ofre han en tanke til. uansett hvor gamle dem er, når dem holder på sånn, så var det kun sex han var ute etter.. Jupp... tydeligvis det. Skjønner bare ikke hvorfor han er direkte sur på, og imot meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Enig med han over. Da jeg leste teksten din ts, så tenkte jeg at bruddet allerede skjedde her: "Jeg avviste han derfor, ganske krasst og ba han finne seg en annen å "kose seg med" (forsøkte meg på en tullete tone). Han svarer da noe som: "Ja, jeg får finne en annen som kan strippe for meg, hahahah". Og jeg ble ganske paff og etter det svarte jeg han ikke mer den dagen." Men bare så det er sagt, du gjorde det helt riktig å avvise ham. For han var ikke moden. Syns du skal glemme ham, og lære av erfaringen. Nemlig at dersom du vil satse på vedkommende så må man antyde problemet på en mer nyansert måte. Bryskhet fører til brudd. Jeg syns ikke jeg var brysk, for jeg syns han var frekk og ufin i mot meg. Vi kjenner jo ikke hverandre så godt syns nå jeg. Og jeg vet ikke hvor mange ganger han nevnte ordet stripping når vi snakket sist. Og hvorfor skal jeg være den forståelsesfulle oppi det hele når han tydeligvis ikke har mer respekt for meg enn som så, for jeg ga tydelige signaler på en tullete tone om at jeg ikke likte den hintingen om stripping. Det kunne han fint tatt til seg. Takk for råd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 TS her. Vil ikke si at det kan kalles et brudd enda en gang. Litt for tidlig enda, vi er ikke engang sammen. Vi har vært på to dater, og har ikke pratet særlig om forhold heller, annet enn at jeg er i et stort skifte med min eks. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle væørt diplomaten når han er den frekke? Syns han var skikkelig respektløs, og tok sin tid før jeg ba han finne en annen en. Men det viser jo at han ikke respekterer meg, når han ikke kan gi seg med å nevne stripping, og atter stripping i løpet av hele samtalen. hadde han enda dratt seg inn når jeg ga han ganske mange hint?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 TS her. Vil ikke si at det kan kalles et brudd enda en gang. Litt for tidlig enda, vi er ikke engang sammen. Vi har vært på to dater, og har ikke pratet særlig om forhold heller, annet enn at jeg er i et stort skifte med min eks. her ligger kanskje noe av grunnen?
Gjest Micka Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Jeg syns ikke jeg var brysk, for jeg syns han var frekk og ufin i mot meg. Vi kjenner jo ikke hverandre så godt syns nå jeg. Og jeg vet ikke hvor mange ganger han nevnte ordet stripping når vi snakket sist. Og hvorfor skal jeg være den forståelsesfulle oppi det hele når han tydeligvis ikke har mer respekt for meg enn som så, for jeg ga tydelige signaler på en tullete tone om at jeg ikke likte den hintingen om stripping. Det kunne han fint tatt til seg. Takk for råd. Jeg mener ikke at du skulle være diplomatisk med HAN HER typen. Som sagt, du gjorde det rette. Det var bare for å forklare hva som blir oppfattet som avvisning, sånn i tilfelle du treffer en fin fyr i fremtiden. Som jeg håper du gjør, så du kan glemme han her og komme over eksen din
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 her ligger kanskje noe av grunnen? Hvorfor tror du det? hilsen ts. Jeg mener ikke at du skulle være diplomatisk med HAN HER typen. Som sagt, du gjorde det rette. Det var bare for å forklare hva som blir oppfattet som avvisning, sånn i tilfelle du treffer en fin fyr i fremtiden. Som jeg håper du gjør, så du kan glemme han her og komme over eksen din Eksen min er jeg over. Takk for råd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har i flere måneder skrevet med en tilsynelatende hyggelig kar på møteplassen på nettet. Etter noen måneder med mailing og msn-samtaler avtalte vi og møtes for 1. gang for noen uker siden. Han har ingen respekt for deg om han ber deg om å strippe før han har blitt kjent med deg. Amatør er han!
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Han hadde lyst på deg, du sa at du ikke hadde lyst på han. Hvorfor skal han da kaste vekk mer tid på deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har i flere måneder skrevet med en tilsynelatende hyggelig kar på møteplassen på nettet. Etter noen måneder med mailing og msn-samtaler avtalte vi og møtes for 1. gang for noen uker siden. Du kjenner han ganske godt om du har snakket med han i flere måneder? Ser ikke at det skal være noe problem å snakke med han om sex da fordi du "ikke kjenner ham godt nok"? Å be deg strippe over msn var kanskje litt drøyt. Men det går da an å si nei uten å be han finne noen andre?
Facepainter Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Glem ham. Du har ikke gjort noe galt og han er bare en barnslig fyr som ikke har pult på en stund.
cdspiller Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Hvis jeg var deg ville jeg glemt han, eventuelt slettet han fra facebook ettersom jeg: 1. Ikke ville satset på en som var så umoden 2. Ikke heller er interessert i et vennskap med han
Gjest Tidssone Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 Wow. Hvor godt må du kjenne en mann for å ha sex med ham? Du hadde jo allerede snakket med ham i flere måneder, truffet ham og likt ham. Jeg tenker at det kanskje er du som ikke er moden for noe forhold? Etter to måneder, er det naturlig for de fleste å ha lyst å bringe forholdet til et nytt stadie og ha sex. Hadde jeg vært mann, så hadde jeg også gitt opp. Jeg ville ikke ha hatt et forhold til en som trodde jeg BARE var ute etter sex. Dersom jeg hadde investert to måneder og flere treff med en dame som attpåtil bodde et stykke borte, hadde det garantert hatt utgangspunkt i at jeg var interessert i mer enn bare sex. Jeg hadde blitt lei meg over avvisningen og tenkt at jeg ønsket meg en kjæreste som hadde lyst til å (også) ha sex med meg.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 19. mai 2010 #18 Skrevet 19. mai 2010 Han var nok ute etter mus! Ærlig talt, jeg skjønner godt at ts ikke føler seg komfortabel med sex-chat. Har ingenting å si om man har chattet med personen flere mnd på forhånd, det er likevel ikke det samme som å bli kjent irl. Og det er ikke alle som er klare til å vifte med musa etter 2 dater, noen trenger litt tid, nemlig..
Gjest Tidssone Skrevet 19. mai 2010 #19 Skrevet 19. mai 2010 Det er da ingen hemmelighet at menn er ute etter mus. Samtidig kan det hende de er ute etter mer enn det også.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2010 #20 Skrevet 19. mai 2010 Det er da ingen hemmelighet at menn er ute etter mus. Samtidig kan det hende de er ute etter mer enn det også. Menn er ALLTID ute etter mus, men noen ganger er vi også på jakt etter mus og kjærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå