susanne_89 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Sambuar fridde til meg i januar i år og no diskuterar vi bryllup. Enten i haust eller på våren til neste år. Som ein del andre jenter sit eg og siklar på brudekjolar. Eg har funne ein hos Torunns Drømmekjoler som eg gjerne vil ha. Her er kjolen eg har forelska meg i! :rødme: Det blir nok kjole hos Torunns Drømmekjoler uansett. Kva synest de om kjolen? Trudde aldri eg skulle felle for ein sånn type kjole eigentleg.
Gjesten Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes den var kjempefin. Enkel og elegant Gratulerer med forlovelsen!
MonThe Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Kjempefin kjole!! Elegant og tidløs! Jeg lurte også på å å kjøpe kjole hos Torunns drømmekjoler, helt til jeg snubla over drømmekjolen min brukt på finn.no!:D Gratulerer med forlovelsen, og lykke til med brudekjolekjøp!!
susanne_89 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar! For ei stund tilbake forelska eg meg egentlig i ein Maggie Sottero kjole, men den var svindyr! Fann den i tillegg ikkje brukt nokre plassar, så då gav eg den eigentleg opp. Men trur denne så eg har funne no blir kjolen med stor K! Men eg skal reise opp til Ålesund og prøve kjolar hos Torunn for å sjå kva som passar meg også. Kan vere at eg ombestemmer meg heilt. Dessverre har vi ingen brudesalongar her eg har busett meg.
MonThe Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Susanne_89; Jeg fant min kjole, en Maggie Sottero-kjole brukt på nett, brukt en gang, til den nette sum av 5000 -- du har jo en stund på deg enda til å lete, kanskje dukker Maggie-kjolen din plutselig opp?? Uans, kjolen du viste bilde av var kjempefin, du blir nok helt nydelig!
Shamira Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Nydelig. Den var kjempefin. Og gratulerer med kommende bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå