Gjest Kjeks Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Etter at jeg fikk meg type for noen få uker siden har jeg nærmest sagt blitt nedrent av interesserte gutter. Senest denne helgen var jeg på fest og flørtet heftig med en nydelig gutt. Kysset ikke, så var teoretisk sett ikke utro, men flørtet absolutt, holdt litt hender osv. Var også ute med fyren jeg er sammen med og når han snakket med andre kom flere gutter bort og begynte å kommentere utseende mitt. For all del hyggelig og i fare for å høres selvdiggende ut så har jeg et bra utseende, men det føles litt truende når jeg ikke er singel lengre. Møter også mye gutter på jobb fordi jeg jobber i utelivsbransjen og i tillegg så fester jeg mye. Da jeg var singel var jeg også populær blant guttene, men det var ikke så mange som viste ekte interesse. Nå kunne jeg hatt sikkert 10 på gang samtidig om jeg ville:S Noen andre som sliter med å holde seg i forhold når de er populære blant det motsatte kjønn? Hvordan få tankene på rett kjøl? Er det normalt å føle at en går glipp av "alle andre" når man er i forhold? Jeg har vært innom tanken at jeg ikke passer i et forhold. Føler liksom jeg går glipp av så mange bra gutter og halve moroa med å feste er å få gutter på kroken. Samtidig mislikte jeg å være singel og, jeg liker å ha en fast jeg er glad i og trygg på. Har aldri vært utro og vil heller ikke være det. Hadde bare ønsket jeg slapp denne oppmerksomheten så jeg kunne slappet av med kjæresten uten å måtte avvise gutter jeg egentlig er keen på
Gjest Airi Chikako Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg får også mye mer oppmerksomhet nå som jeg har kjæreste. Har også lagt merke til at jenter legger seg etter gutter så snart de har fått kjæreste også. Jeg tror det er noe psykologisk; noen andre synes personen er verdt å være sammen med, da må det være noe å hente der. Jeg har ikke akkurat problemer med å ikke være utro av den grunn, har mer en nok med kjæresten min. Hvis du synes det er vanskelig å avvise andre når du har kjæreste, synes jeg du skal tenke gjennom forholdet ditt. Oppmerksomhet kommer ikke til å gå over, det handler om din egen innstilling. Jeg har det i alle fall sånn at det ikke kunne falle meg inn å være utro, fordi det jeg har med kjæresten min er så bra at det ikke skal bli ødelagt av et øyeblikks lyst.
Mann 42 Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Det å være i starten av et forhold innebærer at man er litt beruset av kjærlighet, man kjenner seg attraktiv fordi man får talløse små beviser på det fra sin kjære hele tiden. Selvtillitten stiger og man føler seg mer sexy, ganske enkelt fordi man får mer sex. Man er fornøyd og ting er generelt bare bra. Og folk som har det topp, føler seg sexy og attraktive og har et glimt i øyet fordi de har seg ganske heftig med sin kjære, er selvsagt attraktive for andre også. Enten de vet at du er sammen med noen eller ikke.
Gjest petre Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Om du sliter med ikke å være utro etter å ha vært i et forhold noen uker er du sannsynligvis sammen med feil fyr..
Gjest Rocky Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Jeg flørter ofte med damer som er i forhold. De er ofte mindre desperate enn sine single medsøstre og det blir mindre mas etterpå.
Gjest Anjelika Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Det er nærmest en naturlov at man får mer draget når man er i et forhold. Jeg kjenner igjen problemstillingen, og det er også derfor jeg har vært singel lenge. Jeg var ikke klar for et forhold før nå. Kanskje du heller ikke er helt klar? Klart man "går glipp av alle andre" når man får seg kjæreste, men dette er jo noe man må slå seg til ro med før man går inn i forholdet. Om du stadig vekk føler gresset er grønnere så er du nok enten ikke klar for forhold eller så er du kanskje ikke i forhold med den rette (?). Selv så tenker jeg bare på min kjæreste når jeg er ute, og enda mer når andre flørter med meg. Ingen er i nærheten av å måle seg med han. Jeg og min kjære kan godt flørte litt med folk på byen, han trenger ikke utbasunere "jeg har kjæreste!!" hver gang en dame kommer bort til han for min del. Mange som har en deal om at de kan kikke på menyen så lenge de kommer hjem for å spise, kanskje det funker for dere? Men nå sliter hverken jeg eller han med å holde oss i forholdet, tror han liker litt oppmerksomhet men jeg vet at andre jenter ikke interesserer han i det hele tatt. Det er jo litt pluss og minus med både singelliv og forhold, men for min del har det at man må lukke alle andre dører plutselig blitt et pluss - for jeg er jo ikke interessert i andre enn han.
Gjest MikeWaters Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Det er jo litt pluss og minus med både singelliv og forhold, men for min del har det at man må lukke alle andre dører plutselig blitt et pluss - for jeg er jo ikke interessert i andre enn han. Må man lukke alle andre dører? Jeg tenker vel mer som at dørene er åpne, men man trenger ikke nødvendigvis å gå inn
Gjest Anjelika Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Må man lukke alle andre dører? Jeg tenker vel mer som at dørene er åpne, men man trenger ikke nødvendigvis å gå inn Hehe, det er sant. Men om man har store problemer med å ikke gå inn i alle åpne dører så er man kanskje ikke klar for et forhold? Nå er jo jeg en type som har litt lyst å bryte inn nye dører sammen med min kjære, så jeg burde kanskje holde munn
Gjest MikeWaters Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hehe, det er sant. Men om man har store problemer med å ikke gå inn i alle åpne dører så er man kanskje ikke klar for et forhold? Nå er jo jeg en type som har litt lyst å bryte inn nye dører sammen med min kjære, så jeg burde kanskje holde munn Man kan ikke hive seg på alle fristelser livet hiver mot en, da går det fort galt. Men lukkede og låste dører blir ofte mer spennende enn de i utgangspunktet er. Håper dere får sparket ned noen dører sammen, og du - du burde så definitivt ikke holde munn Endret 19. mai 2010 av MikeWaters
Gjest gaerty Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Håper kjæresten din vet om dine intresser for andre gutter du møter på fester da. Ellers så går du følelsesmessig bak hans rygg, så lenge ikke han synes det er helt fint det du gjør. Tar du deg ikke sammen nå, så vil du bryte all ærlighet dere har i forholdet. Nå vet jeg ikke om det er noe seriøst forhold dere har, men jeg antok det.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Trodde det bare var kvinner som oppførte seg slik, jeg. Men samma det. Mennesker er svake, det er saken. De ønsker seg det andre ønsker seg. Patetiske flokkdyr.
Louie Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Gjør det slutt med kjæresten din, han fortjener bedre.
<CupCake> Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Har også fått mye oppmerksomhet etter at jeg ble sammen med typen, er sikkert fordi jeg slapper av mer osv.. Nå er greia mi at jeg ikke er interesert da, selv om de er hyggelige og prater med meg så sier jeg tydelig ifra at jeg er opptatt om jeg føler at det blir flørtete.. jeg er tross at sammen med en som jeg ikke vil miste for noe og jeg synes han er bedre enn alle andre jeg ser og møter.. Om du alerede etter et par uker sliter med å ikke være utro så tror jeg ikke du er sammen med riktig fyr, og det er litt uretferdig ovenfor han som er sammen med deg om du går rundt å holder hender med andre gutter og flørter masse..
Gjest -L- Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 Jeg får også mye mer oppmerksomhet nå som jeg har kjæreste. Har også lagt merke til at jenter legger seg etter gutter så snart de har fått kjæreste også. Jeg tror det er noe psykologisk; noen andre synes personen er verdt å være sammen med, da må det være noe å hente der. Jeg tror også det ligger mye i dette svaret. Dersom en er sammen med en annen person vil andre annta at man har gode kvaliteter og man får høyere status blant andre folk. Når man er i begynnelsen av et forhold og man har de kjærlighetsfølelsene er det naturlig at man blir veldig glad. Når man er glad utstråler man mye posetiv energi og blir mer attraktiv, sexy osv i andres øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå