Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisørefor 1,5 uke siden, og klippet og farget håret. Håret ble mye mørkere enn det jeg skulle tro, men så tenkte jeg at litt av fargen går vel ut, og jeg må bli vant med det. Men nå vil jeg gjerne gå litt lysere igjen; kan jeg gjøre dette hjemme med en slik hjemmepermanent/toning? Det er jo ganske sterke kjemikalier i permanent hårfarge, men jeg vil helst ikke til frisøren og spytte ut nye 1500 kr... så er det mulig å overfarge frisør permanent farge med hjemmefarge? hvis det ga mening da :P beklager hvis det allerede finnes en samletråd for slike spørsmål; jeg er ny på forumet og har ikke helt fått dreisen på det enda :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når slikt skjer må du gi beskjed til frisøren! Be om å få det rettet med en gang, og vil de ikke det (f.eks sier at fargen vil bli lysere av seg selv) så be om at de kan garantere deg en ny time for å rette opp om det ikke stemmer (innen rimelig tidspunkt vell og merke...). Å begynne med bleking i nyfarget hår er ikke å anbefale enn plass, ssjangsen for at det blir stygt er svært stor.

Nå er det jo gått en stund, men du kan prøve å klage til frisøren like vell, spørr om det er mulig å få rett opp i det, eventuelt få en rabatt. Hvis ikke kan du vente noen uker og stripe det.

Skrevet

Tror det er 14 dagers klagefrist hos frisøren. I så fall bør du skynde deg å ta kontakt med dem, så fikser de gratis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...