Gjest Mayzan Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Har gått på oxytarm i 5 dager nå og i dag fikk jeg litt småblødninger. Dette er for meg ikke normalt og er fortsatt en hel uke til jeg skal ha den. Noen som har opplevd det samme? Tenkte kanskje det skjer fordi kroppen blir renset, men er usikker. Takk for svar
Lykkelitenen Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 (endret) dobbelpost Endret 18. mai 2010 av Lykkelitenen
Lykkelitenen Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Småblødninger har jeg aldri hørt om som bivirkning for oxytarm, jeg antar at du mener småblødninger fra skjeden? For oxytarm virker som navnet tilsier i tarmen, og renser denne. Resten av kroppen lar den være i fred Så kanskje småblødningene kommer av noe annet?
Gjest Mayzan Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hmmm. Får bare fortsette å se hva som skjer da
Gjest gjest Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Vill gjetting: du går ikke på p-piller vel? Og dermed får småblødning midt i måneden? Du vet at om du har dårlig mage i løpet av de (alt fra 2-4 timer blir sagt) etter du har tatt p-pilla, så blir den ikke tatt opp? Samme gjelder oppkast. Så har du tømt deg noen dager nå, så er du altså ikke beskyttet pga du ikke har tatt opp p-pillene. Er ENORMT mange som går på p-piller som ikke vet det jeg nettopp skrev.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå