Gjest green tea Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Er Kypros en grei plass å reise til får fuste gang nor en er uerfaren med å reise alene?.
Gjest Invicta Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Nei, det tror jeg ikke. Jeg har ikke vært der, men det er kjent for å være et partysted, så om du reiser helt (?) alene, ville jeg valgt et roligere sted.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Er Kypros en grei plass å reise til får fuste gang nor en er uerfaren med å reise alene?. Alle steder er greie å reise til som par eller alene.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Nei, det tror jeg ikke. Jeg har ikke vært der, men det er kjent for å være et partysted, så om du reiser helt (?) alene, ville jeg valgt et roligere sted. Kypros er MYE mer enn bare party.En må bare velge sine favorittbiter med omhu
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Alle chartermål er greie å reise til alene, for man blir møtt på flyplassen og kjørt til hotellet og det er andre norske turister og det er reiseledere som du kan kontakte når som helst (norske/svenske eller danske)og du kan bli med på utflukter. Kypros er sikkert like bra som noe annet. Tenk heller på hva du vil med ferien, om du vil feste, ha det rolig, kulturelle opplevelser osv og velg reisemål ut i fra det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Kypros er hverken verre eller bedre enn andre party plasser i "syden". Det kommer ann på hva du søker. Kypros er interessant grunnet øyas historie, jeg ville tatt turen til Nikosia (hovedstaden) og ellers litt rundt, istedenfor å bare ligge på stranden i 10 dager. Har du sertifikat? Reis ut på noen dagsturer, oppdag og utforsk! Tror du får mer utav ferien din da. Her finner du litt historie om øya. Her er en liten reiseguide.
marylinm Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har vært på kypros. husker ikke hvor det var,men det var ett fest sted. men holdt man seg unna bar gata, så var det kjempe fint, å rolig som andre steder i syden. og det var en nydelig gammel bydel der. og menneskene var kjempe hyggelige. jeg kunne godt reist tilbake dit
Gjest green tea Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Jeg snaket med pappa og det går i at han mener at han mener at jeg bør reise med en så har erfaring. Med andre ord ”støte jull snak”.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Med andre ord ”støte jull snak”. Hva betyr det?
Gjest green tea Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hva betyr det? mente støttehjul snak det betyr at en er red for å slepe den ene løs uten at en er siker på forveien at det går bra. Endret 18. mai 2010 av green tea
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Hvor gammel er du? Hvis du er myndig så kan ikke faren din nekte deg å dra på ferie alene.
Gjest Invicta Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Kypros er MYE mer enn bare party.En må bare velge sine favorittbiter med omhu Hvis det er første gang man reiser alene så er det kanskje ikke så lett å vite hvor man skal finne sine favorittbiter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Hehe støttehjulsnakk, det uttrykket likte jeg. :gjeiper: Men hvorfor ønsker du å reise alene? Det blir vel fort ganske kjedelig å ikke ha noen å dele inntrykkene med? :klø:
Anglofil Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Kypros er en nydelig plass som jeg absolutt kunne reist til alene. Jeg kan ikke fordra festing, og Kypros er veldig mye mer enn party. Mvh Yvonne
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Man kan vel reise til de meste plasser alene,men blir ikke det litt ensomt???
backpacker Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Om man vurderer å reise alene anbefaler jeg å ta inn på hosteller med sovesaler, ikke hoteller! Det er en super måte å bli kjent med nye mennesker på, og henge seg på fest og sightseeing og det som er! Nå har ikke jeg bodd på hosteller i Europa, men har hatt masse venner som har dratt på interrail og bodd på hosteller i de fleste av landene! Om du er åpen og utadvendt kan det være like greit å reise alene, bli kjent med nye mennesker og kulturer!! Selv trodde jeg aldri jeg ville klare å dele rom med andre, men etter å ha reist i 3 måneder var det å bo på dorm(sovesaler) desidert det beste!! Forutsetter såklart at man er litt tolerant og åpen for å bli kjent med nye folk Book evt en natt eller to på sovesal, er det forferdelig er det ikke værre enn at man tar inn på et hotell. Av erfaring er backpackere generelt veldig imøtekommende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå