Gå til innhold

Bar til selvkost?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sist jeg var i bryllup fikk vi giro i etterkant av bryllupet :filer: Og det kunne aldri falt meg inn..

!!!! Giro!! For hva? Og betalte dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

!!!! Giro!! For hva? Og betalte dere den?

Giro for det som ble drukket i baren.. Mange som ikke hadde med seg penger, og ingen beskjed om at det var bar til selvkost før under middagen, så da måtte vi oppgi navn i baren hver gang vi "handla" noe.. :sjenert:

Gjest annemor30
Skrevet

Giro for det som ble drukket i baren.. Mange som ikke hadde med seg penger, og ingen beskjed om at det var bar til selvkost før under middagen, så da måtte vi oppgi navn i baren hver gang vi "handla" noe.. :sjenert:

Da hadde det blitt sendt motregning!! For klær og gave*lol* neineinei, det går jo ikke ann! Til TS: Tror dere har gjort det eneste riktige så lenge dere ikke sa noe om dette i invitasjonen;-) Lykke til, dere blir nok gift;-)

Skrevet

Takk for mange svar! Vi har pratet om dette i dag, og kommet fram til at vi skal stå for drikken likevel! Blir en stor utgift med 224 gjester, men siden det er så pass kort tid igjen fant jeg ut at det er mye bedre å bare stå for utgiften til baren selv enn å bekymre seg for sure gjester i bryllupet! :)

Sist jeg var i bryllup fikk vi giro i etterkant av bryllupet :filer: Og det kunne aldri falt meg inn..

GIRO I ETTERKANT?? Det er det rareste jeg har hørt... frekt er det også, synes jeg (ihvertfall hvis det ikke er avtalen på forhånd)

Det høres ut som en god plan at dere skal stå for det, men til 220 gjester kommer dette til å bli litt av en utgift. Men, man skal jo gifte seg bare en gang. Skal dere ha bryllupet i en lokale eller hotell? Dere som ordner med maten?

Skrevet

GIRO I ETTERKANT?? Det er det rareste jeg har hørt... frekt er det også, synes jeg (ihvertfall hvis det ikke er avtalen på forhånd)

Det høres ut som en god plan at dere skal stå for det, men til 220 gjester kommer dette til å bli litt av en utgift. Men, man skal jo gifte seg bare en gang. Skal dere ha bryllupet i en lokale eller hotell? Dere som ordner med maten?

Vi skal ha det på grendehuset der Mannen kommer fra, og maten ordner vi selv. Oksen kommer fra gården til svigers, og poteten kommer fra mine foreldres åker :)

Skrevet

Si ifra at de må ha med kontanter.

Å måtte betale 100 kroner for en person uansett hva som drikkes høres ut som en dårlig ide. Det vil si at den som drikker ett glass vin betaler like mye som den som drikker 10. En sånn deal hadde jeg likt dårlig.

Alle de som er invitert hos oss drikker mer enn bare en glass vin, derfor blir det ikke noe urettferdig.

men igjen så gjentar jeg er ikke intressert å bruke denne tråden til å krangle ang det valgte vi har gjort.

Skrevet

Kos dere masse. det blir spennende, jeg gleder meg villt til vår store dag.

Skrevet

Vi skal ha det på grendehuset der Mannen kommer fra, og maten ordner vi selv. Oksen kommer fra gården til svigers, og poteten kommer fra mine foreldres åker :)

Jeg må bare si at DETTE HØRTES HELT NYDELIG UT!!!

Skrevet

Jeg må bare si at DETTE HØRTES HELT NYDELIG UT!!!

Ja, kokken (en av Mannens søskenbarn) vi skal bruke var her å lagde middagen til oss for et par dager siden, og jeg sier bare en ting: NAM! :spise:

Bare en uke til den store dagen, og i dag skal vi i bryllup! :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...