Rumohra Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Jeg vurderer å stripe håret mitt. Er mørk blond og vil ha lysere striper. Jeg lurer på hvor mye dette pleier å koste? Jeg har en frisørtime på torsdag, klipp + vask. Bør jeg ringe på forhånd og bestille striper, eller kan jeg ta det når jeg kommer? Jeg har brukt et år på å lage "nytt hår", og er ikke helt ferdig i prosessen, har fortsatt en del slitent hår som skal av etterhvert, så er ikke sikkert håret mitt egner seg så godt til å stripes, derfor vil jeg gjerne at frisøren skal se på det først før jeg bestemmer meg.
sophiaM Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Er litt forskjellig fra frisør til frisør, og fra salong til salong. Har ikke pleid å bli fornøyd med stripene jeg har tatt hos frisører jeg har betalt omtrent 600 kr for striper, men forrige gang betalte jeg litt over 1200 kr, og ble veldig fornøyd da det var den daglige lederen i salongen som stripet håret mitt. Så det kommer nok veldig an på frisørenes erfaringer og dyktighet.
Rumohra Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar!! Er veldig viktig at jeg får ordentlig fine striper om jeg først gjør det. Har aldri farget/stripet håret før fordi jeg er ganske fornøyd, så stygge striper trenger jeg ikke...
Hapzen Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Jeg betalte rundt 600 kr for striper, men jeg har alltid vært fornøyd også da Kanskje du burde si ifra om det siden det tar lengre tid? jeg vet ikke....
Ananasen Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Lønner seg nok å si ifra om det, siden det tar ganske mye lenger tid og de må planlegge i forhold til zndre kunder! Ellers har jeg pleid å betale mellom 600 og 700 kr. Og om du ikke blir fornøy - SI IFRA! De retter det opp og prøver å gjøre deg fornøyd! De vil jo gjerne beholde kundene sine, i tillegg til at de er pliktige til å rette opp evt. feil/avvik i farge i henhold til loven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå