Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Egentlig burde jeg ikke klage har en datter som jeg er kjempe glad i, men skulle så gjerne ha gitt henne en søster eller bror. :(

Jeg sluttet på p-pillen i januar etter att jeg har hatt påvist celleforandringer i 2år og har vært igjennom en cornisering. ble friskemeldt hvis jeg kan si det sånn, og vi bestemte oss for å prøve og bli gravid.

Har prøvd jevnlig, 2 uker etter mens begynner og har prøvd og kjekke el slim. Blir snart gal, gjør jeg det feil eller hva er det med meg.

Det klaffer jo aldri, har noen her noen råd å gi til en fortvilet og forrviret meg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det fra dagen du får mensen eller fra den dagen den er slutt man skal regne 14 dager til eggløsning???

Skrevet

Det er fra dagen du får mensen.

Skrevet

Hei, du!

Ikke gi opp- til slutt ordner det seg for de aller fleste :)

Eggløsning finner vel sted omtrent 14 dager etter første dag i siste menstruasjon. Men ingen regel uten unntak- vi er alle forskjellige.

Denne kalenderen er kjempefin, og gir en pekepinn om når du er mest fruktbar:

http://www.ovulation-calendar.net/

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Ikke trøst i det hele tatt, men etter hormonell prevansjon kan det ta ett år før kroppen er tilbake i naturlig rytme.

Lykke til!

Skrevet

Eggløsningen finner sted ca 14 dager FØR første menstruasjonsdag -ikke etter...

Har du derimot 28 dagers syklus blir det jo riktig med 14 dager etter første menstruasjonsdag og 14 dager før første menstruasjonsdag...

Gjest Kamille_
Skrevet

Hei :)

Jeg kan ikke hjelpe deg så mye siden jeg ikke har erfaring med prøving men har et spørsmål til deg om celleforandring.

Ser du skriver at du fekk friskmeldt celleforandring. Jeg har hatt litt celleforandring i ca. 2 år og lurer derfor på om jeg må være helt uten celleforandrin før vi starter prøving? :klø:

Sist jeg tok prøve var i høsten 09 og det skal jo ikke tas for ofte heller.

Lykke til med prøving!!

Det klaffer nok snart skal du se :troest:

Gjest Kamille_
Skrevet

Jeg fant svar på det jeg lurte på og det var ingen grunn til å bekymre seg. Fant ut at noen hadde skrevet om det emnet før. Av og til blir man litt revet med uten å egentlig sjekke før en spør :sjenert:

Skrevet

Eggløsningen finner sted ca 14 dager FØR første menstruasjonsdag -ikke etter...

Har du derimot 28 dagers syklus blir det jo riktig med 14 dager etter første menstruasjonsdag og 14 dager før første menstruasjonsdag...

Skulle til å si det samme, men du kom før meg :P det er riktig det med 14 dager FØR første menstruasjonsdag.

ellers har jeg ikke annet å si enn at ting kan ta tid :) Dere begynte jo å prøve i Januar, her inne er det mange som har prøvd i flere år. Trøst deg med at du har en vakker liten pike, slapp av og ikke stress med ting så går det nok rette veien!

Skrevet

tusen takk for mange svar ;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...