o..o Skrevet 18. mai 2010 #1 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva slags klær liker dere kvinner på menn? Hva slags stil? Og hvis det er noen menn her inne så lurer jeg på hva slags stil du liker at hun har? Og hva slags stil har dere selv? Er det en tydlig sammenheng mellom hva slags stil du har og hva slags stil du liker og synes er kul på det motsatte kjønn? Tror du vi liker en stil som minner om vår egen? Jeg bare lurte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mai 2010 #2 Del Skrevet 18. mai 2010 Den helt "nakneutenentråd"-klesstilen! Den er finest. Nammanamm ... og den der "bareenbittelitengjenomsiktigbabydoll"-stilen gjør også mirakeler for meg.. SUKK! Klesstil med litt kløft og litt damebein som vises er en meget god alrounder. Snupper som kler seg litt korekt og nesten prippent kan også være søtt... Jeg får så lyst til å forføre de til å bli uskikkelige piker.. Voff Damer i bunad er såååå damete og feminint.. Jeg får bare lyst å ta de med hjem og ha dyp, meningsfull sex med de. Bikini-stilen er fin nå om sommeren. Liten topp og hotpants også ... så lenge snuppene har det bra i de klærne de har på seg så ser de stort sett ganske bra ut også. Greit land å bo i sånt sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sæzzy Skrevet 18. mai 2010 #3 Del Skrevet 18. mai 2010 Liker gutter med en litt laid-back stil, samtidig som den er sporty (f.eks en kul caps eller lignende). Et par enkle jeans, og sorte sneakers med en litt tøff t-skjorte er stilig syns jeg. Og lærreim rundt armen syns jeg og er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Del Skrevet 19. mai 2010 Menn i dress, eller generelt pent kledd. Selv kler jeg meg pent, kan fint gå rett fra jobb og ut på middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 19. mai 2010 #5 Del Skrevet 19. mai 2010 Så lenge jeg selv kan gå sånn som jeg vil så bryr jeg meg egentlig ikke så mye om åssen stil han har, for å være helt ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 19. mai 2010 #6 Del Skrevet 19. mai 2010 Er svak for menn i uniform. Men ellers likar eg klassisk stil, men det viktigaste er at han kler seg slik at kleda understreker v-form og smale hofter. Og så må han ha skikkelege sko, ein mann som ikkje pussar skoa sine har inga attraksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Del Skrevet 19. mai 2010 Liker menn i mørke jeans, lys t-skjorte, skinnjakke, pilot solbriller og velstelt hår med litt lengde! Laidback og rocka. Selv bruker jeg vel i grunn det samme samt litt rutaskjorter og søte kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. mai 2010 #8 Del Skrevet 20. mai 2010 Rocka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 20. mai 2010 #9 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeans, pene skjorter og fine sko. Sneakers også. Så lenge klærne er rene og hele..! Liker ikke gamle, utvaska hettegensere eller t-trøyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #10 Del Skrevet 20. mai 2010 Arghh, jeg hater ordet ROCKA! Det høres så TEIT ut! WANNABE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2010 #11 Del Skrevet 20. mai 2010 Skjørt og bluser. Kjoler er heller ikke feil. Utringninger som hinter men ikke kaster alt i ansiktet på en. forøvrig så bør hun kle seg praktisk. Skjørt og høye hæler på fjelltur er helt feil Under en romantisk/erotisk middag for to i hjemmet vil jeg gjerne ha henne i en hvit tynn bluse uten bh. Mao veldig varierende alt etter situasjon og stemning (en ønsker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 21. mai 2010 #12 Del Skrevet 21. mai 2010 Arghh, jeg hater ordet ROCKA! Det høres så TEIT ut! WANNABE! Hva mener du man skal si da? Jeg liker rockere, gothere og menn med litt røff og alternativ klesstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 21. mai 2010 #13 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har virkelig sansen for hengslete menn i langdryge, draperte plagg i sort, mørkegrått og gråbrunt. Rett og slett den ultimate Rick Owens- eller Ann Demeulemeester-mannen. Stramme bukser med slappe gensere og singleter, nagler, skinn og mange andre ulike teksturer... I LOVE IT! Det funker også temmelig bra med ei bandtrøye med avklipte ermer og smale, sorte jeans, et par boots og ei bikerskinnjakke. Gjerne også med diverse okkulte smykker og stæsj. Enkelt og greit, jeg faller for menn som ligner på meg selv i stilen. Kjæresten min og jeg byttelåner hverandres bandtrøyer (nå er jeg ganske mye mindre enn han, men sikkerhetsnåler er tidenes oppfinnelse!) og misunner hverandre enkelte plagg, så jeg kan ikke klage der :rødme: Det er forøvrig å foretrekke at klærne ikke oser restekassa på Bodymap. Tacky Rock-in-Goth-on-a-budget er definitivt ikke noe jeg faller for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #14 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg liker at menn går i skjorte, cardigan, eller v-halsgenser, og en pen/stilig bukse og pene sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 23. mai 2010 #15 Del Skrevet 23. mai 2010 Hmm.. syns såå vanlig, simpel stil er fint. Jeans med en åpen skjorte over. Også en t-skjorte under skjorte eller noe. Rutete skjorter er helt :rødme: Ellers så er gutter i dress Liker ikke rocka, hip hop-stil osv. Gutter med slik stil virker veldig uformelle, og i mine øyne virker de som "lay-back-boys" som ikke tar livet så seriøst.. Men, bare min mening altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 23. mai 2010 #16 Del Skrevet 23. mai 2010 sånn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skinndk Skrevet 24. august 2010 #17 Del Skrevet 24. august 2010 Hva slags klær liker dere kvinner på menn? Hva slags stil? Og hvis det er noen menn her inne så lurer jeg på hva slags stil du liker at hun har? Og hva slags stil har dere selv? Er det en tydlig sammenheng mellom hva slags stil du har og hva slags stil du liker og synes er kul på det motsatte kjønn? Tror du vi liker en stil som minner om vår egen? Jeg bare lurte litt Hej jeg kan lide kvinder i skinnbukser eller leggins. Skinnbukser og skinnjakke ser super flot og frækt ud på kvinder. Går selv i skinnbukser så ogte jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. august 2010 #18 Del Skrevet 24. august 2010 Frilufts-stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. august 2010 #19 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) http://www.google.no/imgres?imgurl=http://stylerumor.com/wp-content/uploads/2010/01/louis-vuitton-men-fall-winter-2010-collection-36.jpg&imgrefurl=http://stylerumor.com/2010/01/21/louis-vuitton-fall-winter-2010-men-collection/&usg=__lBWfxJyZMqlaJJ2M2A5CkBn6c5I=&h=784&w=525&sz=113&hl=no&start=421&zoom=1&tbnid=Bid6_H6o_l39LM:&tbnh=125&tbnw=86&prev=/images%3Fq%3Dlouis%2Bvuitton%2Bman%2Bfashion%26um%3D1%26hl%3Dno%26rls%3Dcom.microsoft:no:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADFA_no%26biw%3D975%26bih%3D581%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=500&ei=N7ZzTM-8CoKTswbCnPmoCQ&oei=ZbVzTIO1BdSEswbAvrDfCA&esq=18&page=28&ndsp=15&ved=1t:429 Liker clean og smart stil. Ikke noe joggeboker eller rutete mønster. Stilen skal være gjennomført. Endret 25. august 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista Skrevet 24. august 2010 #20 Del Skrevet 24. august 2010 Menn i dress, eller generelt pent kledd. Selv kler jeg meg pent, kan fint gå rett fra jobb og ut på middag. Høres ut som en dame jeg liker:) Når jeg ikke er i grønt, går jeg veldig ofte i dress og synes det til og med er behagelig. (Har et firma ved siden av hvor jeg må gå i møter, så det er jo litt av årsaken) Men føler meg også noen ganger velkledd i bra jeans og litt stram brun eller svart genser med rund hals. Høres nesten litt metroseksuell ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå