Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan det lønne seg å kjøpe leasing-bil?? Har funnet en Volvo 2010 modell med 0 i innskudd og 3990 i månedspris.. Er denne prisen også innkludert veiavgift og/eller forsikring??

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veiavgift kjem nok i tillegg, det same med forsikring. Men elles kjem det jo an på vilkåra om det har noko for seg å lease framfor å kjøpe... Og det kjem jo an på kva type Volvo det er også...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er en V50

Fant en annen også, men da 2009 modell. Her er det innskudd på 29000 og 1900 i måneden og bindingstid på 18 mnd. Men jeg skjønner ikke dette. Bilen kan da ikke være betalt etter 18 mnd?? I såfall ender man jo bare på 63200 kr?? Det kan jo ikke stemme. Er jeg helt dom eller?? ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Okay, nå tror jeg jeg skjønner ;) Man kan si opp leieavtalen etter 18 mnd :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

vil man alltid få tilbud om å kjøpe en leasing-bil etter at leietiden er utløpt?

Skrevet

Å lease en bil vil si å leie. Når avtaleperioden går ut, kan du enten kjøpe ut bilen (da må du betale mer penger)eller levere den tilbake. Og på veiavgiften må du betale mva i tillegg. Det lønner seg ikke å lease bil.. Fordelen er at du alltid kan kjøre rundt i en ny stilig bil, og har nybilgarantien osv, men det koster flesk!

Skrevet

Leasingbil kan lønne seg det, men det kommer helt an på hvor mye du må betale, hvor mye bilen koster om du skal kjøpe den kontant og ikke minst hvilken finansiering du får om du kjøper kontant...

Det å kjøre ny bil koster alltid penger, det er ingen som tar verditapet for deg, dessverre. Hadde det bare vært så vel...

Skrevet

Jeg vurderte å lease bil, men fikk vite at det burde jeg styre LANGT unna som privatperson, grunnet avgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...