Gå til innhold

love spell

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehe...fant den!

Okey, på min bok står det:

"Unlock the secrets of your Heart with LOVE MAGIC - by the (hehehe!) High Priestess of Love Laurie Cabot"

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magi er mye. Men man skiller mellom hvit og svart magi. Kjærlighetsmagi er så mye, og så lite. Selvfølgelig fins det slikt. Men det er viktig å skille mellom et ønske at noen skal ha det godt, og et ønske om at man selv skal ha det godt å få det man vil ha-uansett. Man kan aldri tvinge et menneske til noe, men heller bør man ha styrken til virkelig å akseptere at alle er et menneske med egne følelser og egne behov. Det er så mange som tror at bare man slenger inn en spell så er det ok å prøve å få den og den. Det er ikke kjærlighet. Magi - hvit magi er å ønske noen noe godt uten å forlange noe tilbake fra akkurat den personen, man kan ikke slenge en trolldom for å få en person. Men først må man elske seg selv. Jaja. Det fins mange bøker på markedet.Til og med hekseskoler. Søk på HEKSESKOLEN på nettet, så ser du hva jeg mener. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier "love spell" så regner jeg med at du mener å få noen til å forelske seg i deg. Vel. Glem det, du. :) Ellers kunne jeg vel bare kopiere Larissas innlegg, jeg er helt enig med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magi er mye. Men man skiller mellom hvit og svart magi. Kjærlighetsmagi er så mye, og så lite. Selvfølgelig fins det slikt. Men det er viktig å skille mellom et ønske at noen skal ha det godt, og et ønske om at man selv skal ha det godt å få det man vil ha-uansett. Man kan aldri tvinge et menneske til noe, men heller bør man ha styrken til virkelig å akseptere at alle er et menneske med egne følelser og egne behov. Det er så mange som tror at bare man slenger inn en spell så er det ok å prøve å få den og den. Det er ikke kjærlighet. Magi - hvit magi er å ønske noen noe godt uten å forlange noe tilbake fra akkurat den personen, man kan ikke slenge en trolldom for å få en person. Men først må man elske seg selv. Jaja. Det fins mange bøker på markedet.Til og med hekseskoler. Søk på HEKSESKOLEN på nettet, så ser du hva jeg mener. Klem.

Kjempefint innlegg! :)

Veldig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg håper virkelig dere kommer ned på jorden og ikke bruker love spell!! Det er helt forklastelig, og mest sannsynlig vil det ikke heller virke. Hva om noen kastet spell på deg for at du skulle forelske deg i vedkommende?? hallooooo!! hørt om overgrep og narsissisme? Dere kan ikke bruke spells for å styre verden etter deres pipe, det vil bare bli galt for dere selv.,

Tro hva dere vil. men jeg og de anre over her har rett når de sier at dette er totalt forkastelig og fører kun til negative konsekvenser for alle parter. Det beste du kan oppnå er at vedkommende du kaster spell på finner den store kjærligheten mens du blir sittende med fingen i raua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...