Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har fått kontakt med en jeg tidligere har hatt et uforpliktende opplegg med , på ny . I alle emailene han har sendt til nå har sagt at han håper vi kan treffes igjen , men han kommer ikke med noe konkret forslag og jeg har ikke svart tilbake på akkurat det , siden han ikke har kommet med noe konkret forslag . Hvordan hadde dere tolket dette? Er det meningen at jeg skal komme med et forslag eller hva mener han ?
Rexina Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Som at han ikke er interessert. Dropp det og finne en som virkelig bryr seg:) Man merker det om man finner den rette! INGEN TVIL!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Som at han ikke er interessert. Dropp det og finne en som virkelig bryr seg:) Man merker det om man finner den rette! INGEN TVIL! ... Og hvordan merker man når man finner den rette?
Facepainter Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Kanskje han venter på at du skal si om du er interessert eller ikke, kan ikke se at du har bekreftet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå